Nu er han sur fordi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2022

Janey

Profilbillede for Janey

Tillykke du er lige sluppet af med XX kg dødvægt.

Når det er sagt, så forestiller jeg mig, at der alligevel kommer en savn/sorg periode ovenpå afslutningen af et længere forhold, selv om han ikke virker til at være en person, der er værd at være i forhold med, når man afvejer alt det gode og dårlige. Når tingene kommer lidt på afstand kan der godt komme en periode, hvor man tænker på det gode man mister, men vurderet ud fra det du har delt herinde i dine tråde, så vil jeg sige, at din fremtid ser bedre og mere lykkelig ud nu uden ham end den ville have med ham. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Kommer det frem nu

Sejt gjort ���� 

han vil ikke være med til at passe dine børn. Men han forventer at du pr. Automatik smider alt hvad du har i hænderne og passer ham når han har mande-influenza. 

og hans svar på Sms er da mega barnlige. 

Få pakket hans ting og tag op og få dem afleveret ved hans dør hurtigst muligt, evt. sammen med en ven. så du ikke har noget udestående med ham. Også blokér ham derefter. 
Og lad vær med at reagere på de beskeder han sender. Han sender dem kun for at få dig til at føle at det hele er din skyld og at det er dig der er noget galt med. Men husk at det er ham der er noget galt med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.