Nu er han sur fordi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.630 visninger
21 svar
55 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2022

Anonym trådstarter

Først og fremmest: tak for jeres beskeder og har læst hver og en. Tak igen

det er mig der står bag tråden “råd og mening søges jeg har ingen at snakke med”

men nu til sagen. 

min kæreste er syg, MEGET MEGET syg ifølge ham, også fair nok, men han er nu meget tosset og sur over jeg ikke har sagt han kan komme hjem til os, også fordi han siger det er mine børn der har smittet ham, og fordi jeg ikke har spurgt om jeg skal gøre noget for ham, eller komme med noget i dag når jeg har fri fra job.
jeg er på arbejde og vil ikke have han kommer hjem til os, pga børnene ikke skal smittes. Og kan ikke komme med noget da jeg skal hente mine børn, efter job som jeg får passet. 

jeg prøver at være der for ham på beskeder

Han siger jeg er en forfærdelig kæreste og at han kan se vi ikke er en familie.
Han siger også han ikke gider mere fordi hans såkaldte familie ikke sørger for at han er okay. Han siger også at “selv min eks var der mere for mig end du har været i det her forhold”
Han skriver også:

”Kan ikke engang spise og det eneste du tænker på er vi skal ikke smittes. ad hvor jeg er skuffet over dig ”

“Du ville aldrig sætte dit ejet liv på spil for mig”

han sender mange beskeder!

Er jeg virkelig så ond?? 
jeg synes han overreagere fuldstændig

Råd søges. Har lyst til at skrive nu det slut. Jeg orker ikke det drama. Kan ikke klare den ballade

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Gør det! Altså skriv, at nu er det slut.

Han lyder som en usund kæreste! Og har læst din anden tråd… Han er en voksen mand, og du har 4 børn at tage dig af. Hvad i alverden har han regnet med

Anmeld Citér

20. november 2022

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

det er mig der står bag tråden “råd og mening søges jeg har ingen at snakke med”

men nu til sagen. 

min kæreste er syg, MEGET MEGET syg ifølge ham, også fair nok, men han er nu meget tosset og sur over jeg ikke har sagt han kan komme hjem til os, også fordi han siger det er mine børn der har smittet ham, og fordi jeg ikke har spurgt om jeg skal gøre noget for ham, eller komme med noget i dag når jeg har fri fra job.
jeg er på arbejde og vil ikke have han kommer hjem til os, pga børnene ikke skal smittes. Og kan ikke komme med noget da jeg skal hente mine børn, efter job som jeg får passet. 

Han siger også han ikke gider mere fordi hans såkaldte familie ikke sørger for at han er okay. Han siger også at “selv min eks var der mere for mig end du har været i det her forhold”
Han skriver også:

”Kan ikke engang spise og det eneste du tænker på er vi skal ikke smittes. ad hvor jeg er skuffet over dig ”

Er jeg virkelig så ond?? 

Råd søges. Har lyst til at skrive nu det slut. Jeg orker ikke det drama. Kan ikke klare den ballade

Skriv at nu er det slut ! Magen til nacisistisk opførsel skal man da lede længe efter.

du fortjener så meget bedre. Og han er ingenting værd med den opførsel. Ud med ham. !

Anmeld Citér

20. november 2022

Kastanje

Profilbillede for Kastanje
Anonym skriver:

men nu til sagen. 

Han skriver også:

Er jeg virkelig så ond?? 

Du har fire børn.

han hsr ingen interesse i st hjælpe dig med dem men forventer du kommer suppe og chokolade og hygger om ham..??? Mens han er syg. Eller værre - kommer hos jer og smitter hele bundet. 

Han vil kontrollere at du ikke skal lave ting med din ex? Og det han foreslår viser tydelig, at han ikke forstår værdien af et godt samarbejde mellem skimte forældre. Han mener du “slikker røv”… altså bare udtrykket får mig til st krympe sammen.

Han er selvcentreret og kontrollerende …du skriver bare en besked med “så er det nok - ha er godt liv”

Anmeld Citér

20. november 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Gør det! Altså skriv, at nu er det slut.

Han lyder som en usund kæreste! Og har læst din anden tråd… Han er en voksen mand, og du har 4 børn at tage dig af. Hvad i alverden har han regnet med

tusind mange Tak for beskeden. 
jeg har sendt ham en sms og fået svar tilbage. Vedhæfter screenshot 

Anmeld Citér

20. november 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Du har fire børn.

han hsr ingen interesse i st hjælpe dig med dem men forventer du kommer suppe og chokolade og hygger om ham..??? Mens han er syg. Eller værre - kommer hos jer og smitter hele bundet. 

Han vil kontrollere at du ikke skal lave ting med din ex? Og det han foreslår viser tydelig, at han ikke forstår værdien af et godt samarbejde mellem skimte forældre. Han mener du “slikker røv”… altså bare udtrykket får mig til st krympe sammen.

Han er selvcentreret og kontrollerende …du skriver bare en besked med “så er det nok - ha er godt liv”

Anmeld Citér

20. november 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Skriv at nu er det slut ! Magen til nacisistisk opførsel skal man da lede længe efter.

du fortjener så meget bedre. Og han er ingenting værd med den opførsel. Ud med ham. !

Anmeld Citér

20. november 2022

Kastanje

Profilbillede for Kastanje
Anonym skriver:

Du har ikke vedhæftet noget?

Anmeld Citér

20. november 2022

Anonym trådstarter

Kommer det frem nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. november 2022

BG17

Profilbillede for BG17
Anonym skriver:

Kommer det frem nu

Godt du har gjort det forbi med ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.