Anonym skriver:
Først og fremmest: tak for jeres beskeder og har læst hver og en. Tak igen
det er mig der står bag tråden “råd og mening søges jeg har ingen at snakke med”
men nu til sagen.
min kæreste er syg, MEGET MEGET syg ifølge ham, også fair nok, men han er nu meget tosset og sur over jeg ikke har sagt han kan komme hjem til os, også fordi han siger det er mine børn der har smittet ham, og fordi jeg ikke har spurgt om jeg skal gøre noget for ham, eller komme med noget i dag når jeg har fri fra job.
jeg er på arbejde og vil ikke have han kommer hjem til os, pga børnene ikke skal smittes. Og kan ikke komme med noget da jeg skal hente mine børn, efter job som jeg får passet.
jeg prøver at være der for ham på beskeder
Han siger jeg er en forfærdelig kæreste og at han kan se vi ikke er en familie.
Han siger også han ikke gider mere fordi hans såkaldte familie ikke sørger for at han er okay. Han siger også at “selv min eks var der mere for mig end du har været i det her forhold”
Han skriver også:
”Kan ikke engang spise og det eneste du tænker på er vi skal ikke smittes. ad hvor jeg er skuffet over dig ”
“Du ville aldrig sætte dit ejet liv på spil for mig”
han sender mange beskeder!
Er jeg virkelig så ond??
jeg synes han overreagere fuldstændig
Råd søges. Har lyst til at skrive nu det slut. Jeg orker ikke det drama. Kan ikke klare den ballade
LØB og se dig aldrig tilbage!
helt seriøst skriv til ham lige nu at det er slut og han skal ikke kontakte dig nogensinde igen.
han tuder som et barn, er narcissistisk, egoistisk og fuldstændig uden medfølelse og empati for din situation.
SELVFØLGELIG skal han ikke hjem til jer og smitte dine børn. SELVFØLGELIG skal du hente dine børn efter arbejde og være med dem.
din første prioritet skal ALTID være dine børn.
lyder mere som om han vil have en mor end en kæreste! NØJ jeg bliver gal over at læse det der! Han skulle da bare have røvfuld med en våd sok og smides på hovedet i seng og SKAMME sig over så grim en opførsel! FØJ!
LØB LØB LØB langt væk fra ham!!!
du og dine børn fortjener så meget bedre