Nu er han sur fordi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2022

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Kommer det frem nu

Sådan! Stærkt gjort.

lad være at svar på hans besked. Han søger kun en reaktion fra dig nu. 
hvis han ikke har nøgle til dit hjem så hold døren låst og lad være at åbne hvis han kommer uanmeldt når børnene er hjemme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Godt gjort! Du er sej og du vil takke dig selv allerede om meget kort tid! 

han er ikke et voksent ligeværdigt menneske for dig! Han prioritere kun sine egne interesser og vil skide dine børn (og deres trivsel i form af godt samarbejde med far) et stykke. Det er tydeligt! 

Lad du bare ham sejle videre i sin egen sø. Måske møder han en dag en der ikke har andet i livet end ham. Så bliver han nok lykkelig.

Du skal derimod finde en empatisk mand der sætter pris på at du overhovedet har overskud til at sende virtuel omsorg selvom du er på job og skal hjem til 4 unger bagefter! 

Anmeld Citér

20. november 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Først og fremmest: tak for jeres beskeder og har læst hver og en. Tak igen

det er mig der står bag tråden “råd og mening søges jeg har ingen at snakke med”

men nu til sagen. 

min kæreste er syg, MEGET MEGET syg ifølge ham, også fair nok, men han er nu meget tosset og sur over jeg ikke har sagt han kan komme hjem til os, også fordi han siger det er mine børn der har smittet ham, og fordi jeg ikke har spurgt om jeg skal gøre noget for ham, eller komme med noget i dag når jeg har fri fra job.
jeg er på arbejde og vil ikke have han kommer hjem til os, pga børnene ikke skal smittes. Og kan ikke komme med noget da jeg skal hente mine børn, efter job som jeg får passet. 

jeg prøver at være der for ham på beskeder

Han siger jeg er en forfærdelig kæreste og at han kan se vi ikke er en familie.
Han siger også han ikke gider mere fordi hans såkaldte familie ikke sørger for at han er okay. Han siger også at “selv min eks var der mere for mig end du har været i det her forhold”
Han skriver også:

”Kan ikke engang spise og det eneste du tænker på er vi skal ikke smittes. ad hvor jeg er skuffet over dig ”

“Du ville aldrig sætte dit ejet liv på spil for mig”

han sender mange beskeder!

Er jeg virkelig så ond?? 
jeg synes han overreagere fuldstændig

Råd søges. Har lyst til at skrive nu det slut. Jeg orker ikke det drama. Kan ikke klare den ballade

LØB og se dig aldrig tilbage! 
helt seriøst skriv til ham lige nu at det er slut og han skal ikke kontakte dig nogensinde igen. 

han tuder som et barn, er narcissistisk, egoistisk og fuldstændig uden medfølelse og empati for din situation. 

SELVFØLGELIG skal han ikke hjem til jer og smitte dine børn. SELVFØLGELIG skal du hente dine børn efter arbejde og være med dem. 

din første prioritet skal ALTID være dine børn. 

lyder mere som om han vil have en mor end en kæreste! NØJ jeg bliver gal over at læse det der! Han skulle da bare have røvfuld med en våd sok og smides på hovedet i seng og SKAMME sig over så grim en opførsel! FØJ! 

LØB LØB LØB langt væk fra ham!!!

du og dine børn fortjener så meget bedre

Anmeld Citér

20. november 2022

Mrs.

Fik lige set dit screenshot mega godt gået 

hjem og hyg dig med børnene. Lås døren og lad være med at åbne hvis han dukker op. Ignorer hans beskeder. 
hvis han bliver ved ifht sine ting så pak dem eventuelt sammen i en pose og stil dem foran hans dør når du har tid til det (når børnene er afsted evt). Så kan du skrive når du er gået “har stillet dine ting foran din dør” og så er den lukket og du kan blokere ham. 

han lyder virkelig som en galning  godt du stoppede det 

Anmeld Citér

20. november 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vilde udmeldinger fra ham alligevel...

“Du ville aldrig sætte dit ejet liv på spil for mig” - nej, hvad faen regner han med? Du er mor til 4 + hvad der end måtte være af familie, venner osv.

Det er vist meget godt du får kylet ham på porten. Prøv at forestille dig at bo sammen med en der opfører sig sådan der.

Anmeld Citér

20. november 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hold da op 

Ud med ham / han er ikke værd at samle på du er bedre tjent uden

Anmeld Citér

20. november 2022

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvor er du sej! Godt gået  

ham der er på ingen måde værd at samle på!

Anmeld Citér

20. november 2022

Kontrast

Profilbillede for Kontrast

Hvor er det godt, at du er brudt ud af det forhold nu. Jeg er helt ked af at høre, at du har mødt én som ham. Du og dine børn fortjener meget bedre. Jeg tænker også, at han virker narcissistisk. I hvert fald er han psykisk voldelig, når han skriver til dig. 

Anmeld Citér

20. november 2022

Anonym

Jeg bliver virkelig ked af at du skal igennem det her. Han er meget meget umoden og virker meget ustabil og ubehagelig. Du har gjort det rigtige ved at slutte det, men det er hårdt selvom det er det rigtige at gøre.

Jeg håber du har nogen der kan støtte dig og han kan lade dig være.. Pak hans ting, stil dem frem et sted så han ikke skal komme ind eller kør dem hjem til ham. Han skal ikke indenfor dine døre og lad for Guds skyld være med at svare hans beskeder - den type er drevet af at få den opmærksomhed han får ved at kunne bringe dit pis i kog. Så vær klar i hovedet og voksen/fornuftig hvis du absolut skal svare ham noget. 

Sender kram og styrke.

Anmeld Citér

20. november 2022

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Du får en ven til at hente hans ting og smide dem foran hans dør. Så blokerer du ham fra ALT! 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.