Min eks vil have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2022

AnoMor

Kastanje skriver:

Jeg jeg den eneste der tænker troll?

Jeg har samme tanke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2022

Anonym

Kastanje skriver:

Jeg jeg den eneste der tænker troll?

Hvad er det præcis der gør du tænker det er en troll ?  at jeg aldrig kunne finde på af havde sex med min ex og synes det er forkendt betyder ikke at andre synes det sammen med det samfund vi har i dag findes der 100 måde af liv på

Anmeld Citér

16. november 2022

KoFy

Anonym skriver:

Hvad er det præcis der gør du tænker det er en troll ?  at jeg aldrig kunne finde på af havde sex med min ex og synes det er forkendt betyder ikke at andre synes det sammen med det samfund vi har i dag findes der 100 måde af liv på

Sikkert fordi det er eeeeeeeekstremt white trash, og hvis man er bare nogenlunde velfungerende i hovedet, så overvejer man ikke dette.

Det får De Unge Mødre til at fremstå som PhD'ere.

Anmeld Citér

16. november 2022

Kastanje

KoFy skriver:

Sikkert fordi det er eeeeeeeekstremt white trash, og hvis man er bare nogenlunde velfungerende i hovedet, så overvejer man ikke dette.

Du tog ordene ud af min mund

Det er et oplæg skabt for at provokere.

Anmeld Citér

17. november 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
KoFy skriver:

Hvis TS nu ikke er en troll, men et menneske, der måske ikke er så ressourcestærkt og reflekterende som gennemsnittet - og som har skrevet herind i et oprigtigt ønske om at få gode råd - så har et indlæg som dit da effektivt hindret, at hun får en positiv oplevelse med at spørge og lytte til andre. 
At sparke nedad har aldrig fået nogen til at fremstå som bedre, større eller klogere mennesker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.