Min eks vil have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.484 visninger
24 svar
63 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2022

Anonym trådstarter

Hej

Min eks og jeg var sammen i november selvom han havde en kæreste��
vi har ik talt sammen siden og han har nu fået en ny kæreste dog vil han gerne være sammen med mig igen og han vil også gerne være min sæddonor da jeg gerne vil have børn

jeg er lidt i tvivl om hvor vidt han kun vil være sammen med mig fordi han har en kæreste og det er spændende for ham������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2022

Baby.mamma

Ja, det tror jeg godt, du kan regne med

Anmeld Citér

15. november 2022

Kontrast

Jeg ville ikke få børn med den eks medmindre, at hans kæreste var indforstået med, at han skal være donor for dig.

Om du skal være sammen med ham seksuelt er op til din moral. Det er jo ham, der er nogen utro og ikke dig.

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg ville ikke få børn med den eks medmindre, at hans kæreste var indforstået med, at han skal være donor for dig.

Om du skal være sammen med ham seksuelt er op til din moral. Det er jo ham, der er nogen utro og ikke dig.

Det ved hun ik da han mener det er hans valg og ikke har noget med hende at gøre

Anmeld Citér

15. november 2022

Kontrast

Anonym skriver:

Det ved hun ik da han mener det er hans valg og ikke har noget med hende at gøre

Det lyder helt fucked. Det er jo en kæmpe beslutning at få børn. Det angår i høj grad også ens partner, hvis man får det. Er du sikker på, at du ikke bare overvejer det her fordi du gerne vil have ham tilbage? 

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Det lyder helt fucked. Det er jo en kæmpe beslutning at få børn. Det angår i høj grad også ens partner, hvis man får det. Er du sikker på, at du ikke bare overvejer det her fordi du gerne vil have ham tilbage? 

Altså har overvejet i lang tid om at bruge en sæddonoren havde ik overvejet at bruge ham før han tilbød men er nemlig også lidt bekymret for at jeg synes det er så god en ide at bruge ham fordi jeg egentligt nok gerne vil have ham tilbage

Dog sagde jeg til ham at jeg synes hun skulle vide det

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Ja, det tror jeg godt, du kan regne med

Ja lidt det jeg forventede og dog er det virkelig hårdt at sige nej til ham den her gang

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym

Han bruger dig bare og det er skide synd for kæresten. 

Anmeld Citér

15. november 2022

Kontrast

Anonym skriver:

Altså har overvejet i lang tid om at bruge en sæddonoren havde ik overvejet at bruge ham før han tilbød men er nemlig også lidt bekymret for at jeg synes det er så god en ide at bruge ham fordi jeg egentligt nok gerne vil have ham tilbage

Dog sagde jeg til ham at jeg synes hun skulle vide det

Altså jeg tænker desværre, at hvis han havde sex med dig for et år siden, men blev sammen med sin kæreste og nu har en ny kæreste og vil have sex igen, at så er der måske ikke de store odds for, at han kommer tilbage til dig som kæreste. Og så er det min tanke, at det at have et barn sammen, blot vil gøre tingene endnu mere indviklet. 

Jeg er enig i, at kæresten skal vide det, hvis I går videre med et projekt baby sammen. Jeg var personligt blevet rasende, hvis min kæreste fik barn med en anden bag om min ryg. Også selvom, at vi hverken skulle passe eller betale til barnet. Det er i øvrigt en anden ting, hvis han er kendt som donor skal han vel også betale børnebidrag og registreres som far? Altså når nu du ved, hvem han er? 

Anmeld Citér

15. november 2022

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Altså jeg tænker desværre, at hvis han havde sex med dig for et år siden, men blev sammen med sin kæreste og nu har en ny kæreste og vil have sex igen, at så er der måske ikke de store odds for, at han kommer tilbage til dig som kæreste. Og så er det min tanke, at det at have et barn sammen, blot vil gøre tingene endnu mere indviklet. 

Jeg er enig i, at kæresten skal vide det, hvis I går videre med et projekt baby sammen. Jeg var personligt blevet rasende, hvis min kæreste fik barn med en anden bag om min ryg. Også selvom, at vi hverken skulle passe eller betale til barnet. Det er i øvrigt en anden ting, hvis han er kendt som donor skal han vel også betale børnebidrag og registreres som far? Altså når nu du ved, hvem han er? 

han slog op med sin kæreste dengang

Jeg tænker umiddelbart ik han er interesseret i at have kontakt med barnet og jeg vil registre ham som ukendt far men ja han ska sige det til sin kæreste inden vi går videre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.