Min eks vil have sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du fortjener så meget bedre. Det lyder utrolig rodet. Lad være med at få børn med ham og ville heller ikke have sex med ham. Der er så mange fisk i havet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2022

Kontrast

Anonym skriver:

han slog op med sin kæreste dengang

Jeg tænker umiddelbart ik han er interesseret i at have kontakt med barnet og jeg vil registre ham som ukendt far men ja han ska sige det til sin kæreste inden vi går videre

Bare lige så du ved det, hvis du registrerer ham som ukendt og søger hans børnebidrag gennem staten, er det socialt bedrageri. 

Anmeld Citér

15. november 2022

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Kontrast skriver:

Bare lige så du ved det, hvis du registrerer ham som ukendt og søger hans børnebidrag gennem staten, er det socialt bedrageri. 

… og han kan i øvrigt til enhver tid køre en faderskabssag og kræve rettigheder ift. barnet. Han slår mig ikke som en person med et knivskarpt moralsk kompas…

Til trådstarter: Hvorfor søren skulle du byde dig selv, eller et lille barn, at danne familie midt i sådan noget rod? Chancen for at det skulle ende godt er forsvindende små… 

Anmeld Citér

16. november 2022

Anonym

Jeg tænker, der er flere ting I skal have afklaret inden du vælger at forsøge at få et barn med ham, end om hans kæreste ved det eller ej.

Anmeld Citér

16. november 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Jeg tænker umiddelbart ik han er interesseret i at have kontakt med barnet og jeg vil registre ham som ukendt far men ja han ska sige det til sin kæreste inden vi går videre

Flot - det er så social bedrageri

Anmeld Citér

16. november 2022

Anonym

Anonym skriver:

Han lyder da som en nar og så vil du have ham tilbage? Synes også du lyder meget egoistisk at være sammen med ham selvom du ved han har er kæreste? Og nej du kan ikke bare skrive far som ukendt, det er ulovligt 

Anmeld Citér

16. november 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Dette er det mest vanvittige, jeg længe har læst.

JA, han bruger dig til sex.

NEJ, du skal ikke bruge ham - din utro ex, der overvejer at lave børn på en anden end sin kæreste - som “donor” (forestiller du dig endda den naturlige metode?) og begå socialt bedrageri og medvirke til utroskab. 

Hvad forestiller du dig lige? Og hvordan skulle du lige forklare den til barnet? 

Hold kæft, det er dumt, der her. 

Anmeld Citér

16. november 2022

Kastanje

Jeg jeg den eneste der tænker troll?

Anmeld Citér

16. november 2022

B&J

Hold da op stop dog med at gå i seng med det fjols.

han bruger dig som en klude dukke fordi han kan og pisser på den kæreste han har.

og du vil have et barn med ham. Jeg syntes du skal tænke over den engang eller to mere 

Anmeld Citér

16. november 2022

Kontrast

Kastanje skriver:

Jeg jeg den eneste der tænker troll?

Ja du har formentlig ret, siger jeg der ikke har fanget det og skrevet 7 indlæg i tråden ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.