Tak for svar allesammen 
Jeg er faktisk overrasket over hvor mange der egentlig har meldt sig ud eller som jeg overvejer det. Troede at man nærmest blev set lidt ned på
Og så føler jeg lidt, at jeg vil komme i helvede, he he… Ej, men føler lidt, at jeg måske svigter…
Jeg er ikke troende. Jovist jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord, men jeg tror ikke decideret på Gud, Jesus og selve Bibelen…
Jeg vil brændes og sættes ned i jorden på en kirkegård. Jeg tænker, at jeg har det ok med at der ingen præst er tilstede. For mig betyder det meget mere at min familie er der. At det bliver mere personligt på den måde.
Der hvor jeg kan komme i tvivl er den ekstra store omkostning for mine efterladte i forhold til selve begravelsen (urne) og at betale for pladsen.
Det kan jeg godt blive lidt bekymret for. Syntes ikke det er fair, at de skal “belastes” med at betale ekstra mange penge!
Jeg er selv døbt og konfirmeret. Ikke gift og vi vil heller ikke giftes. Hvis vi skulle det ville det være fint på rådhuset.
Vi holder jul, men kun for hyggens og nærværet med familien skyld.
Jeg går aldrig i kirke, men kan f.eks godt finde på at gå ind i en kirke for at beundre de flotte bygninger, malerier, håndværk osv.
Anmeld
Citér