Tv2 nyheder idag skræmmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bekymre det dig trussler om atomkrig

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.308 visninger
11 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2022

Anonym trådstarter

Jeg læste en artikel på TV2 nyhederne, om putins virkelighed på russisk tv, hvor atomtrussler er også underholdning, fandme skræmmende læsning.

Vil høre jer andre hvor bekymret er i over det her? Min mand kom med en virkelig dum kommentar; skat du kommer ikke til at mærke det, hvis en atombombe sprænger, vi dør alle øjeblikkeligt ...øhh er det gode nyheder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg læste en artikel på TV2 nyhederne, om putins virkelighed på russisk tv, hvor atomtrussler er også underholdning, fandme skræmmende læsning.

Vil høre jer andre hvor bekymret er i over det her? Min mand kom med en virkelig dum kommentar; skat du kommer ikke til at mærke det, hvis en atombombe sprænger, vi dør alle øjeblikkeligt ...øhh er det gode nyheder.

Der var en tråd pm præcis dwt samme for kort tid siden. Hvorfor læser du ikk bare den ?

Anmeld Citér

22. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/302927pi1/ordet-er-frit/angst-for-atomkrig.aspx

Anmeld Citér

22. oktober 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Ved ikke om du er den samme - men som skrevet har der lige været en identisk tråd.

Og din mands pointe er god - det er fuldstændig ude af din kontrol så det er ikke værd at bruge godt humør eller energi på. 

Nyd dine børn og gå en tur i skoven - hør noget god musik og bag en kage. .. eller noget andet der bidrager mere  positivt til jeres familie end af du panikker. Det er ikke det værd.

Anmeld Citér

22. oktober 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Der var en tråd pm præcis dwt samme for kort tid siden. Hvorfor læser du ikk bare den ?

Kan man søge i tråde herinde og hvordan? Og tak for fiffet.

Anmeld Citér

22. oktober 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Kan man søge i tråde herinde og hvordan? Og tak for fiffet.

Jeg har linket til tråden

Anmeld Citér

22. oktober 2022

Anonym

Er ked af at sige det men NWO er lige om hjørnet. Først covid, så krigen, så bliver i tvunget i fattigdom, så fjerner de kontanter, alt kommer til at køre digitalt,så kommer fødevarekrisen og så spiller de på klimaet. I legede alle med og gjorde det virkelig nemt for dem. Det bliver ikke en rar verden for børnene. Grin alt i vil og bliv sure på mig, det ændrer ikke på at det er det som kommer til at ske. Men lige atomkrig behøver du ikke være så bange for. 

Anmeld Citér

22. oktober 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Er ked af at sige det men NWO er lige om hjørnet. Først covid, så krigen, så bliver i tvunget i fattigdom, så fjerner de kontanter, alt kommer til at køre digitalt,så kommer fødevarekrisen og så spiller de på klimaet. I legede alle med og gjorde det virkelig nemt for dem. Det bliver ikke en rar verden for børnene. Grin alt i vil og bliv sure på mig, det ændrer ikke på at det er det som kommer til at ske. Men lige atomkrig behøver du ikke være så bange for. 

Nwo? 

Anmeld Citér

22. oktober 2022

KoFy

Hanspige skriver:

Nwo? 

New World Order.

Så ved man, man har at gøre med en af de der crazy anti-vaxxere, der tror, covid 19-vaccinen er fyldt med nanorobotter, der gør alt, hvad Bill Gates siger, og som tror, 5G dræber.

Anmeld Citér

22. oktober 2022

Mrs.

KoFy skriver:

New World Order.

Så ved man, man har at gøre med en af de der crazy anti-vaxxere, der tror, covid 19-vaccinen er fyldt med nanorobotter, der gør alt, hvad Bill Gates siger, og som tror, 5G dræber.

Skulle lige til at sige der var noget konspiratorisk over det svar  men du kom mig i forkøbet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.