Minime2018 skriver:
Haha ja og anonym tilmed. Jeg er meget mere bange for dem der er gået all in på konspirationsteorier og alt muligt, Covid, Bill Gates, vacciner etc. De er fanme skræmmende, men de virker til gengæld heller ikke altid så skarpe og har nogle fælles træk ift at være lidt maniske og psykisk ustabile. Det er lidt synd for dem at gå og være så bange og gå og piske hinanden op på den måde. De er 100 gange mere farlige end Putin og lign. 
Og så er der dem som trådstarter der går og er nervøse og måske lidt lette at påvirke af sådan nogle typer.
Tja jeg mener at alle har ret til deres meninger og opfattelser af livet, og verden omkring dem.
Men jeg synes ikke det er ok at gå og smide om sig med sin holdning på den måde, og skræmme andre måske mere sårbare eller letpåvirkelige mennesker..
Man kan jo altid have sine egne meninger og nogen gange mener jeg sikkert også nogen ting hvor folk tænker “hold kæft en galning”
men at prædike og pakke andre sine overbevisninger på er ikke okay. Slet ikke i en tråd hvor ts fx er oprigtigt skræmt, det hjælper ikke nogen, og i sidste ende kan den slags prædikener føre til et hysteri over noget som ikke er der 
Anmeld
Citér