Løn for børnepasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2022

Anonym

Jeg er lønnet babysitter gennem kommunen og får ca 122 i timen + feriepenge.

Alle dem jeg kender som laver/har lavet sort arbejde siger at de tager den alm løn minus moms, så her er det 96 kr I timen, hvilket jeg synes er retfærdigt at give for at bede andre folk om at have ansvaret for at passe ens børn, det er alligevel et ret stort ansvar og hårdt når man ikke er vant til det ansvar. Og ansvaret er jo det sammen om man er vågen, ser film eller sover.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2022

DN

Profilbillede for DN

Tusind tak for alle jeres svar. Det har givet en fornemmelse af hvor vi ligger prismæssigt. 

Vi ses til fødselsdage/julefrokoster osv, men der er vi ret tætte, da jeg i sin tid passede hende fra hun var spæd til omkring 3 års alderen  hun føles lidt som en kusine, men ikke en jeg ser “uden anledning” hvis det giver mening. 

jeg har ikke skrevet tidsrum da jeg endnu ikke ved hvornår og hvordan brylluppet varer, så måske børnene skal med i kirke og så hjem, men jeg ved ikke så meget endnu  vi vil dog komme hjem i løbet af natten og være, så hun står ikke op alene med børnene dagen efter

tak for alle jeres bud, de fleste ligger lidt højere end jeg havde forestillet mig, men godt at vide hvis jeg var helt skævt på den

Anmeld Citér

5. november 2022

Anonym

Alt under 100 kr. er urimeligt. Så hyggeligt er det altså ikke at passe andres børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.