Skedesvamp A38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Da jeg fik skedesvamt efter min fødsel, så blev jeg rådet til A38, mega rart med det kolde. Så det kan anbefales her fra :-) 

Fedt! Lige et spørgsmål. Hvor meget påførte du og er det helt op eller bare udvendig?

kan godt forestille mig det er lækkert med det helt kolde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2022

B&J

Anonym skriver:

Desværre ikke. De har også ret lavvande her sidst på måneden pga alle de stigende priser alle vegne 

Åh det gør mig virkelig ondt håber virkelig du kan holde ud eller få nåede kredit på apoteket 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Åh det gør mig virkelig ondt håber virkelig du kan holde ud eller få nåede kredit på apoteket 

Tak. Jeg skal nok klare den. Det er heldigvis mest i perioder det er rigtig slemt 

Anmeld Citér

26. september 2022

God-mor

Anonym skriver:

Er det en myte eller hjælper det? 

jeg er desværre blevet ramt af skedesvamp. Det svider, det kløer og det er så ubehageligt. Har brugt både canesten og flucazol (tror jeg det hedder) de sidste par dage men uden synderlig resultat og har ikk råd til ny medicin så tænkte at A38 måske kan gøre tricket. Med mindre der selvfølgelig bare er en myte

Jeg har haft brugt A38 og det hjalp mig.

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har haft brugt A38 og det hjalp mig.

Okay. Tak for svar. Lige et spørgsmål så. Skal det op i skeden eller bare udenpå?

Anmeld Citér

27. september 2022

Anonym

Anonym skriver:

Fedt! Lige et spørgsmål. Hvor meget påførte du og er det helt op eller bare udvendig?

kan godt forestille mig det er lækkert med det helt kolde

Bare smør det hele ind dernede, lidt ind og ellers imellem skambamserne. Du tager det på, du kan. Det glider jo af, men bare smør på igen. Og evt på et stort bind/ble og så i trussen med det. Men påfør gerne nyt, det er som sagt rarest når det er koldt, og det varmes jo hurtigt op

Anmeld Citér

27. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bare smør det hele ind dernede, lidt ind og ellers imellem skambamserne. Du tager det på, du kan. Det glider jo af, men bare smør på igen. Og evt på et stort bind/ble og så i trussen med det. Men påfør gerne nyt, det er som sagt rarest når det er koldt, og det varmes jo hurtigt op

Okay. Tak for svar. Jeg vil give set et skud

Anmeld Citér

28. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bedste kur nogensinde. A38 er vejen frem fremover herhjemme   Efter kun at have smurt 2 gange er det forsvundet helt  

tak for hjælpen

Anmeld Citér

28. september 2022

Anonym

Bedste kur nogensinde. A38 er vejen frem fremover herhjemme   Efter kun at have smurt 2 gange er det forsvundet helt  

tak for hjælpen

Årh det er jeg glad for at høre! Det skulle hjælpe på HP balancen, godt det virkede!

Anmeld Citér

29. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Årh det er jeg glad for at høre! Det skulle hjælpe på HP balancen, godt det virkede!

Ja det ved jeg. Det er også hvad jeg har hørt. Har bare altid troet det var en myte.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.