Skedesvamp A38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.345 visninger
32 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2022

Anonym trådstarter

Er det en myte eller hjælper det? 

jeg er desværre blevet ramt af skedesvamp. Det svider, det kløer og det er så ubehageligt. Har brugt både canesten og flucazol (tror jeg det hedder) de sidste par dage men uden synderlig resultat og har ikk råd til ny medicin så tænkte at A38 måske kan gøre tricket. Med mindre der selvfølgelig bare er en myte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2022

Mrs.

Vil kraftigt fraråde at begynde at komme diverse madprodukter og lign. Op i tismissen… der hører det ikke til  forsæt behandlingen med medicin dertil, og vask med en intimsæbe. Kontakt lægen hvis det ikke virker for en anden behandling. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Vil kraftigt fraråde at begynde at komme diverse madprodukter og lign. Op i tismissen… der hører det ikke til  forsæt behandlingen med medicin dertil, og vask med en intimsæbe. Kontakt lægen hvis det ikke virker for en anden behandling. 

Har egentlig også altid selv været mod det. Men har hørt mange tale om det. Derfor vil jeg høre folks erfaringer. For problemet er at jeg ikk har mere medicin havde bare en tube canesten og en enkel pille fra sidst jeg havde det. Og har ikk råd til at købe nyt med kun 300 kr på kontoen

Anmeld Citér

26. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Har egentlig også altid selv været mod det. Men har hørt mange tale om det. Derfor vil jeg høre folks erfaringer. For problemet er at jeg ikk har mere medicin havde bare en tube canesten og en enkel pille fra sidst jeg havde det. Og har ikk råd til at købe nyt med kun 300 kr på kontoen

Spørg apoteket om du måske kan få lov at betale d 1  nogle apoteker er ret søde med den slags. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Spørg apoteket om du måske kan få lov at betale d 1  nogle apoteker er ret søde med den slags. 

Det tror jeg næppe de vil i en stor by  

Anmeld Citér

26. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Det tror jeg næppe de vil i en stor by  

Du kan jo altid ringe ned og spørge. Man kan højst få et nej

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Du kan jo altid ringe ned og spørge. Man kan højst få et nej

Det er rigtig nok.

Men hører stadig fra andre om de har erfaringer med A38. For udfra nettet så anbefales det flere steder. 

Anmeld Citér

26. september 2022

B&J

Kan du ikke ringe til lægen og få nåede på recept ? Er du 100 på det er svamp? 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kan du ikke ringe til lægen og få nåede på recept ? Er du 100 på det er svamp? 

Jo det kunne jeg måske nok. Men hvad hjælper det når jeg ikk har penge til at købe det. 

ja det er jeg sikker på. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym

Der sker vel ikke noget ved at prøve.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.