Skedesvamp A38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der sker vel ikke noget ved at prøve.

Næh. Men inden ville jeg nu gerne høre hvad andres erfaringer er med det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2022

B&J

Anonym skriver:

Jo det kunne jeg måske nok. Men hvad hjælper det når jeg ikk har penge til at købe det. 

ja det er jeg sikker på. 

Kan du ikke låne de penge af dine forældre så du kan få styr på det for det er så irriterende og det bliver kun værre 

Anmeld Citér

26. september 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg har aldrig brug det - men hørt godt om det. 
hvornpr tog du pillen? Det kan gå 48 timer inden den virker  sidst jeg tog en, gik der to døgn 

ellers forsøg da med a38 og se om det lindre. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kan du ikke låne de penge af dine forældre så du kan få styr på det for det er så irriterende og det bliver kun værre 

Desværre ikke. De har også ret lavvande her sidst på måneden pga alle de stigende priser alle vegne 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg har aldrig brug det - men hørt godt om det. 
hvornpr tog du pillen? Det kan gå 48 timer inden den virker  sidst jeg tog en, gik der to døgn 

ellers forsøg da med a38 og se om det lindre. 

Jeg tog den for 4 dage siden ca og synes ikk der er nogen forskel. men nu har jeg købt en a38 også forsøger jeg og ser om det gør noget godt  

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tog den for 4 dage siden ca og synes ikk der er nogen forskel. men nu har jeg købt en a38 også forsøger jeg og ser om det gør noget godt  

Vær obs på man godt kan få en svamp/infektion der  kræver antibiotika - så synes du skal kontakte lægen hvis det fortsætter.

Anmeld Citér

26. september 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ok. Åh det er bare så træls! Kunne du kende nogen, som kunne ske at have en ekstra pille liggende? Nogen gange skal der to til

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ok. Åh det er bare så træls! Kunne du kende nogen, som kunne ske at have en ekstra pille liggende? Nogen gange skal der to til

Ikke lige umiddelbart nej. Desværre. Så må bare sætte min lid til A38 og resterne af den tube canesten jeg har og håbe på det bedste også må jeg ringe til lægen fredag hvis ikk det er blevet bedre 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vær obs på man godt kan få en svamp/infektion der  kræver antibiotika - så synes du skal kontakte lægen hvis det fortsætter.

Det gør jeg også på fredag hvis ikk det er blevet bedre. 

har haft svamp mange gange før. Fik det altid i forbindelse med menstruation før i tiden (før jrg fik spiral. Nu får jeg ikk menstruation mere) fordi jeg ikk kunne tåle bind og tampon og kop kunne jeg ikk lide. Men dengang tog jeg jo barneben canesten kur også var det overstået. Det er udelukkende fordi jeg ikk har råd til det denne gang. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym

Da jeg fik skedesvamt efter min fødsel, så blev jeg rådet til A38, mega rart med det kolde. Så det kan anbefales her fra :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.