Ideer til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2022

Anonym

Jef har arbejdet på kommunen og der er det heller ikke unormalt at bruden kommer i stor brudekjole, selvom det “kun” er et rådhusbryllup, hvor mange af dem faktisk slet ikke har skulle holde stor fest. 
Nogle har haft mange med, nogle har ingen haft. 
Så jeg tænker da du kan tage brudekjole på uanset hvilken måde I vælger. Det er jeres dag, jeres beslutning og så skid da på hvad andre synes eller tænker 

Vi er rådhusgift. Vi taler om at blive kirkelig velsignet. Faktisk sammen med vores vennepar. Altså velsignet hver for sig men samme dag og tid og så holde fælles fest. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jef har arbejdet på kommunen og der er det heller ikke unormalt at bruden kommer i stor brudekjole, selvom det “kun” er et rådhusbryllup, hvor mange af dem faktisk slet ikke har skulle holde stor fest. 
Nogle har haft mange med, nogle har ingen haft. 
Så jeg tænker da du kan tage brudekjole på uanset hvilken måde I vælger. Det er jeres dag, jeres beslutning og så skid da på hvad andre synes eller tænker 

Vi er rådhusgift. Vi taler om at blive kirkelig velsignet. Faktisk sammen med vores vennepar. Altså velsignet hver for sig men samme dag og tid og så holde fælles fest. 

Jah. Jeg forbinder nok bare kirke og hvid brud med kæmpe fest og taler osv bagefter. Fordi det er det traditionelle. Men rigtigt. Det er vores fest så vi bestemmer selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.