Ideer til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Enten gir i pokker i det eller også lader i være at holde noget. Lader ikke til at målgruppen er til begrænsninger - hvilket jeg egentlig synes er uforskammet. 

I kan også holde en new york style reception med cocktails og pindemadder og band. Så skal man ikke sidde ned og høre 300 taler og alt hvad der medfølger til suppe, steg og is  

Tja. De er bare nogle spasmagere der elsker at tage tykt pis på folk.

det lyder faktisk som en ret god ide. Den vil jeg da helt sikkert lufte for ham

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2022

Anonym

Tja. De er bare nogle spasmagere der elsker at tage tykt pis på folk.

det lyder faktisk som en ret god ide. Den vil jeg da helt sikkert lufte for ham

Så kan du også have en lækker lang slim coctailkjole på, lille slør for panden og høje stilletter og manse kan have et cool suit på uden nogen får ondt i måsen over i ikke holder jer til reglerne. Mega lækkert og eksklusivt tema med masser af muligheder. 

Anmeld Citér

20. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så kan du også have en lækker lang slim coctailkjole på, lille slør for panden og høje stilletter og manse kan have et cool suit på uden nogen får ondt i måsen over i ikke holder jer til reglerne. Mega lækkert og eksklusivt tema med masser af muligheder. 

Sandt nok. Det lyder faktisk som den mest perfekte løsning for os. Håber han synes den er ligeså god

Anmeld Citér

20. september 2022

Anonym

Var det stadig hvid brud og det traditionelle i kirken?  

Nej jeg havde den vildeste cocktailkjole på og min mand og børn smoking 

Anmeld Citér

20. september 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej jeg havde den vildeste cocktailkjole på og min mand og børn smoking 

Vil vildt gerne have brudekjolen nemlig og det kan msn bare ikk rigtig hvis det kun er kirke eller havefest synes jeg. Så det er helt sikkert en rigtig god løsning. Den havde jeg ikk selv tænkt på

Anmeld Citér

20. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Var det stadig hvid brud og det traditionelle i kirken?  

Ja  men kun forældre, bedsteforældre og søskende med.

Anmeld Citér

20. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Ja  men kun forældre, bedsteforældre og søskende med.

Okay. Og det virkede slet ikk forkert med hvid brud osv når der ikk var kæmpe fest bagefter?  

jeg er nok bare malet lidt af det det traditionelle som alle taler om og som slet ikke er os. 

Anmeld Citér

20. september 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Tag den kjole på du har lyst til. Det er jeres dag, i kan tilrettelægge den som i vil. 

Anmeld Citér

20. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Okay. Og det virkede slet ikk forkert med hvid brud osv når der ikk var kæmpe fest bagefter?  

jeg er nok bare malet lidt af det det traditionelle som alle taler om og som slet ikke er os. 

Nej slet ikke. 
Vi holdte det jo bare præcis som vi ville have det.. 

Det er jo jeres dag, så der er intet der er rigtigt/forkert. Det kan man jo gøre præcis som man selv vil

Anmeld Citér

20. september 2022

Anonym

Jeg valgte en kjole jeg kunne bruge på vores bryllupsdag, selvom den altid vil være mega overdress med vil strut-cocktail kjole, så er det så hyggeligt at tage den på år efter år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.