Svær at gøre renlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

De første gange vi prøvede at gøre vires datter blefri, der tissede hun også flere gange i bukserne. Så ventede vi lidt og da vi fornemmede at hun var klar, så prøvede vi igen og denne gang gik det næsten uden uheld.

Så prøv at vente med at prøve igen, det skal nok gå selvom det er flyverdragt sæson, for hvis barnet er klar så vil der være færre uheld og han kan mærke efter hvornår det er tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Han fik også bleen på igen, efter jeg havde skrevet ovenstående og han nåede at tisse i bukserne 4 gange på et par timer! (Vi skældte ham ikke ud og han blev ikke ked af det)

Har I andre oplevet, at de på et tidspunkt giver udtryk for, at de vil have bleen af? For ham her virker yderst tilfreds med at kunne gøre det i bleen. Selvom han hader at blive skiftet og jeg har nævnt for ham, at hvis man går på toilettet, slipper man for ble.

Min søn begyndte at græde når den var våd/beskidt (selv kun et par dråber) og sige ad, og prøve at tage den af. Det kom meget ud af det blå, nærmest fra dag til dag at lige pludselig kunne han slet ikke ha hvis den var det mindste våd. 
Så der droppede vi bleen.. kørte ud og købte en masse underbukser og bukser så vi havde massere af skifte tøj, og så tog vi ellers tørnen og det lærte han lyn hurtigt. 

Anmeld Citér

19. september 2022

Anonym trådstarter

Ja, jeg håber, han lærer det snart - for selvom jeg selvfølgelig ikke vil presse ham og give ham dårlige oplevelser, så er jeg personligt ved at være træt af at skifte ble efter indtil videre 5,5 år i træk med blebørn.

Men som nævnt har han fået den på igen - og vi er da allerede noget længere end i sommers, hvor han hverken ville sidde på toilet eller gå uden ble. Nu tør han begge dele. Så det går åbenbart lidt langsommere med lillebror...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.