Anonym skriver:
Tak for endnu flere inputs 
Vi er begyndt at mistænke at hun lider af silent refluks da der er en del sammenhæng med symptomerne. Bla det med at hun slet ikke vil ligge ned selv hverken når hun er vågen eller når hun sover. Så nu er jeg gået på mælkefri diæt og vi har eleveret hovedgærdet på hendes baby nest hvilket har hjulpet en smule. Vi må få bestilt en tid ved lægen. Man kan få noget medicin for det, men lægerne er vist ret modstræbende ved at udskrive det. De sidste par dage haft været sindsygt hårde da hun næsten ikke vil være ved hendes far. I dag har hun tilgengæld sovet nogle lange lure i slyngevuggen. Jeg håber at det er diæten der virker 
Dejligt, at det går fremad. God idé at afprøve mælkefri diæt, og det er godt at høre, at du så småt overvejer samsovning. Jeg håber på fortsat bedring for jer
Husk, at der ligger et tigerspring lige omkring 8 uger, som godt kan gøre baby ekstra klistret og morglad.
Min klistrede velcrobaby er de sidste par dage lige pludselig blevet glad for babyindsats i højstolen og for at ligge på sit legetæppe og lege selv. Det er jo et kvantespring i forhold til tidligere! Hun er 11 uger. Jeg håber, at det samme venter rundt om hjørnet for dig
Søvnen arbejder vi stadig på, men det er skønt med babyfri arme om dagen, så jeg kan tage mig af de andre unger.
Anmeld
Citér