Barn 4 år - ipad og lege selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Min datter er 4. Nogle gange leger hun med sine søskende. Andre gange leger hun alene. I dag legede hun en leg alene med sine dukker, dukkevogn og bamser i ca 40 min. 

Er dette Ok? 
min mor mener det er forkert og at hun “altid leger alene” 

Hvad må jeres børn på 4 se på ipad? Og hvor længe ??YouTube andet ? min mor mener også at hun ser for meget ipad og det er voksen ting hun ser hvilket jeg ik synes. 

Min søn har altid haft frit lejde til iPad/iPhone. Han må spille/se hvad han har lyst til. 
i den alder spillede han max 1 time af gangen også lagde han den selv fra sig. 
han er enebarn og har altid leget selv 

tænker din mor skal blande sig udenom hvordan du gør tingene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2022

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Min datter er 4 og set det tablet hun har lyst til. Som hun ikke gær hele tiden. 

Hun har youtube kids på som er sat til mener det er max 5 år. Og jeg har INTET set endnu som var forbudt for små børn. 

Anmeld Citér

4. september 2022

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Min datter på 5,5 år er også virkelig god til at lege selv, og har været det var hun var helt lille, jeg så det som en kæmpe fordel da hun var mindre, da jeg var alene med hende, og nu hvor hun er blevet ældre og min kæreste er kommet til, ser jeg det stadig som en fordel.

Syntes jeg kender en del med børn som har virkelig svært ved at lege selv, eller hvor de hele tiden skal sættes igang med noget, og hvor forældrene virkelig er på hele tiden. Men nu er jeg heller ikke så vild med at lege, jeg vil hellere spille et spil med hende, eller læse en god bog for hende

IPad har vi, men vi bruger den aldrig. Vi kan ikke engsng huske koden til den

Men fjernsyn får hun lov til at se når vi kommer hjem fra børnehaven, det virker til at det giver hende lidt ro hvis hun lige må sidde lidt foran Tv'et - hun ser som regel Disney, Paw Patrol og det helt store er Pokemon

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.