DIY klædeskab + nyt teenage værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg er ikke i tvivl om, at du har de absolut bedste hensigter. Og som voksen synes jeg, at det er en rigtig dejlig omtanke  

Jeg vil blot dele min egen erfaring til eftertanke. Jeg fik nemlig et nyt værelse i fødselsdagsgave, da jeg var 12 år, og jeg hadede det. Det lyder utaknemmeligt og det var jeg nok også. For jeg brød mig ikke om nogle af de ting, som min mor havde puttet derind. Jeg turde ikke sige noget og hadede det værelse som pesten indtil jeg flyttede hjemmefra. 

Jeg ville nok på en eller anden måde inddrage ham i beslutningerne. Måske bare købe seng og køleskab og lade ham være med i resten. Eller i hvert fald være åben for hvis der er noget, han ikke bryder sig om 

Det kunne man selvfølgelig også. Måske købe et gavekort til et sted med fede ting til værelset som han kan få ved siden af så vi kan tage en shoppe tur sammen han og jeg  så kan han selv sætte sidste præg på 

han er godt nok et meget taknemmeligt barn - jeg kunne have givet ham en Tom flaske og han havde sat pris på den men er jo egentlig en fed ting at han så også har lidt til værelset under juletræet på den måde  og vi har ikke haft en “mor og søn tur” siden lillesøster kom, og til den tid kunne far jo lige tage hende nogen timer (der er hun 7 måneder)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2022

Anonym

Mrs. skriver:

Det kunne man selvfølgelig også. Måske købe et gavekort til et sted med fede ting til værelset som han kan få ved siden af så vi kan tage en shoppe tur sammen han og jeg  så kan han selv sætte sidste præg på 

han er godt nok et meget taknemmeligt barn - jeg kunne have givet ham en Tom flaske og han havde sat pris på den men er jo egentlig en fed ting at han så også har lidt til værelset under juletræet på den måde  og vi har ikke haft en “mor og søn tur” siden lillesøster kom, og til den tid kunne far jo lige tage hende nogen timer (der er hun 7 måneder)

Sådan beskrev min mor mig også, som et meget taknemmeligt barn, men jeg var det slet ikke indeni. 

God ide med en mor-søn tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.