Hej!
jeg har en dreng på 11 som ikke ønsker sig noget i julegave
(han siger selv han har jo alt han ønsker sig&hellip
så jeg gik i tænke boks og ja her er min ide:
hans værelse er mindre end det ved siden af vores som pt er baby legetøjs opbevaring.
jeg skal have smidt vores store klædeskab ud så der er plads til den lilles tremmeseng i vores værelse til når hun skal over i den og sove.
jeg vil så bruge hans nuværende værelse som legeværelse da jeg tænker den lille nok sover inde i vores værelse ihvertfald nogen år endnu (i egen seng dog) og er rart med et legeværelse lige ud til stue/køkken.
han skal så have det store værelse i julegave!
tænker at købe en kontinentalseng 120/140x200 til ham (han er vild med vores seng nemlig og den kan han jo bruge i mange mange år), og led lys langs alle panelerne, og et fedt wallsticker. Jeg låser værelset af indtil da, så jeg kan samle tingene derinde og han ikke går ind og ser det. Han skal til sin far og holde jul fra d 22-23/12. Så de dage vil jeg så rykke rundt så når han kommer hjem får han en nøgle i julegave til værelset - tada?! Nyt fedt værelse i gave
jeg søger gode råd til følgende:
jeg skal have en form for tøj opbevaring istedet for vores store klædeskab. Det skal fylde minimalt men stadig have god opbevaringsplads. DIY projekter er velkomne såvel som link til køb.
pynt/nips/indretning på teenage værelse. Noget han ikke bliver træt af på ingen tid, gerne stilrent/minimalistisk med sort/hvid og så en gennemgående farve. Han har mange yndlingsfarver så der er mange muligheder. (Alt fra pink, blå, rød osv han kan li de fleste farver)
han spiller på konsol, og fjernsynet bliver sat op på væggen igen i det nye værelse - vi vil gerne have en løsning for hvad han kan sidde behageligt i, uden det fylder for meget (sengen tager godt med plads jo) og gerne noget han kan enten bruge til flere ting eller som nemt kan rykkes til side. Han har en sækkestol men bruger den ikke da han ikke føler han sidder ordenligt i den.
og så erfaringer med små “mini-bar” køleskabe, evt henvisning til et godt der passer fint ind i et værelse, så han kan have sin egen lille minibar med juice og snacks 
evt billeder hvis nogen har lavet et værelse hvor sengen står oppe på fx kommoder eller lign så der er opbevaring under sengen - er lidt i tvivl om dette da jeg er bange for det får sengen til at virke meget massiv i rummet?
hvad tænker i?
Glæder mig til at høre jeres ideer
på forhånd tak!
Anmeld
Citér