Mange tak for svar, han er 51 og jeg er 32. I starten synes det var helt fint, da jeg bestemt ikke ville bo en anden mand eller ha flere børn med andre. Pt har jeg ikke travlt, for vil hverken ha flere børn mm. Men på sigt kunne jeg da godt tænke mig vi brugte mere tid sammen, også med mine børn. Jeg har dog ikke sagt noget til ham, om det endnu. Fordi jeg selv tænker at vil han mig mere. Så må han komme på banen. Han siger han savner mig og glæder sig til jeg kommer hos ham. Dvs er børnefri.
jeg har ikke spurgt hvorfor han endnu ikke har sovet hos mig. Måske min fejl. Men gider ikke virke desparat eller hvad man siger, når han åbenbart har det fint med det. Han har boet alene i 6 år. Efter er forfærdeligt ægteskab på 18 år. Og han har sagt til mig, at han har brug for sit eget sted også og alene tid. Dette forstår jeg 100 procent. Men ja han vil gerne ha jeg er der, når jeg har mulighed for det, så jeg ved self godt, det er mine børn han ikke kan rumme og ikke mig. Men ja synes det er underligt, og ja når jeg snakker med veninder om det, så havde de ikke accepteret den. Men samtidigt synes jeg også det ok, taget hans alder i betragtning mm. Jeg har jo selv valgt en mand i den alder, som har været det hele igennem før.
men ja må nok tage en dag af gangen og se hvad der sker. Det var mere hvis nogen herinde havde lignende forhold.
Anmeld
Citér