Tænker det ikke har så meget meget alder at gøre, men mere at han ikke er interesseret i en kæreste med små børn. Det lyder som om at da han er glad for dig, prøver han at finde en løsning så han kan få dig, men undgå at blive en del af en småbørnsfamilie.
Det er helt sikkert svært når man er blevet glad for en, men ens fremtidsønsker ikke er det samme. Før jeg fik barn mødte jeg en skøn mand som havde et barn og ikke ville have flere. Han var blevet steriliseret, så der var lukket. Jeg har altid ville have barn, men han fik mig til at overveje ikke at få det fordi jeg var så glad for ham. Men jeg er i dag virkelig glad for at jeg droppede ham, for jeg ville have fortrudt det så meget hvis jeg var blevet. Men pointen er, at nogen gange kan man overbevise sig selv om at nogle ting ikke er så vigtige fordi man er forelsket. Og så går man måske på kompromis på bekostning af sig selv.
Så du skal nok prøve virkelig at mærke efter, hvis du kunne bestemme, hvordan ville jeres forhold så være? Ville han være en del af familien og bruge tid på børnene? Hvis svaret er ja, så er I nok ikke det rigtige match (medmindre han skifter mening).
Anmeld
Citér