Anonym skriver:
Der er edderbankeme mig forskel på den interne jokende jargon man kan have MED sin partner, og så nedladende ting man siger OM sin partner til en udefrakommende. Jeg kan ikke rigtig bruge dine svar til noget - nogen gange kan det være fint, når man møder en, der er sårbar og ked af det, og prøve at se tingene fra deres perspektiv. Det vil du ikke, det er fair, men så er dine svar heller ikke en hjælp. For du vil slet ikke forsøge at antage et andet perspektiv end dit eget. Men tak for din tid alligevel.
Prøv lige at klappe hesten én gang.
ja det er da sårende, og at han undviger viser bare at han har det skidt med det. Lad vær at koge mere suppe på det. Manden har jo ikke direkte stået foran familien fx og ydmyget dig.
Han skrev noget smart i en fart til sin fætter, og tydeligvis kan han godt se i bakspejlet den ikke var alt for god. Så lad det ligge.
Sæt pris på du har en kærlig mand og et godt forhold, og så arbejd lidt med dig selv.
En ting er at være overvægtig, men din selvtillid kan du sagtens arbejde på alligevel. Du bliver nød til at blive bare lidt tykhudet, for uanset om man er høj/lav, tynd/tyk så vil der altid være noget man er sårbar omkring. Det betyder ikke ens nære skal gå på æggeskaller omkring en jo.
Synes du blæser det her lidt ud af proportioner, og lader til kun at ville aes og have afvide at det er synd for dig, og selvfølgelig er det da det, men du må også være en smule konstruktiv så du kan komme videre med dit dejlige forhold og lade en bummert være en bummert.
Jeg kunne forstå det hvis du havde fundet en samtale hvor han svinede dig til i en hel samtale på det groveste. Men det der var vidst mere en tanke torsk mellem to mænd.
Anmeld
Citér