Anonym skriver:
Nej bestemt ikke at han ordner det hele, ville bare gerne han ønskede at bytte så jeg lavede maden, tog vasketøjet ovs. Men pointen er han ikke kan fordybe sig i tiden med hans barn, føler jeg. Altså rollen ender alligevel tilbage i det samme. Fordi han ikke kan koncentrerer sig og sidder med sin mobil, ellera giver han sig i kast med noget andet og så ligger vores barn jo bare der. Og så går jeg automatisk ned og er sammen med vores barn, der jo søger vores opmærksomhed. Alle disse ting har vi snakket om gang på gang. Så egentligt ville jeg med opslaget om hvordan det var hos andre, om det er delt om som hjemme hos os. Altså baby er 100% mors, og far bare kortvarige leger med sit barn. Kan jo være det er helt normalt og jeg bare syntes det er super stramt fordelt, for jeg ser ham kunne gå på toilet, og diverse ting. Hvor jeg bliver nød til at have mit barn med mig overalt. Jeg vil ikke han ordner mere, jeg vil måske bare gerne han kunne tage vores barn.
Nu spørger jeg måske dumt: men kan jeres barn ikke lide at være på gulvet? Du må gerne rette mig, hvis jeg har misforstået, men behøver han lege med baby 100 procent hele tiden? (Igen, jeg kan have misforstået dig)
Jeg tror måske også, at du skal acceptere, at han er sammen med jeres barn på hans måde. Men det lyder til, at han skal have lov til at være der mere for jeres barn, så du måske kan lave praktiske ting og få lidt luft? 
Herhjemme lavede jeg praktiske ting imens jeg havde baby, men langt fra alt og hver dag(hvis man var helt smadret pga. manglende søvn osv. Så byttede vi, når vi kom hjem, så jeg kunne få luft og lave noget andet fx. vasketøjet
Han har dog altid lavet aftensmad, fordi jeg er dårligt i et køkken, hvor jeg fx. Har andre faste ting, som han så ikke gør.
jeg håber, at I finder en løsning, hvor I begge kan være i det 
Anmeld
Citér