Det kan godt være. Men jeg har heller ikke oplevet skyggestreger efter tid. Jeg smider dem altid ud efter ca. 10-15 min ud og kigger ikke på dem mere.
Nej det er nok ikke en god ide, men det er godt nok svært at lade være 
Jaaaa om det er svært !
Det ER det haha
forresten, jeg kom i tanke om noget, ved ikke om du eller andre kan svare mig på det.
det skal lige siges INDEN jeg spørger, jeg tror IKKE jeg er gravid
, men vil stadig gerne spørge om noget hehe.
jeg ved at især læger, altid regner de første to uger med i graviditeten, hvor man jo logisk nok ikke er gravid men fordi man ikke ved hvornår kvinden havde ægløsning. Så ja jeg regnede jo bare sådan. Men nu hvor jeg igår aftes sad og tænkte meget over det, og talte fra den dag ægget sætter sig hvilket det skulle gøre 14 dage efter sidste mens, så ville jeg jo være meget kortere henne end jeg troede
dvs. da jeg var inde og få taget blodprøve i mandags, der ville jeg kun være 3+6 dvs. maaax 4 uger henne. Og der læste jeg mig jo frem til at det er for tidligt at få taget blodprøve og at den godt kan vise negativ i uge 4 og man skal vente nogle uger. Så HVIS jeg er gravid så er jeg kun 4+2 nu
Jeg har fået tager blodprøven alt for tidligt. Men vi er enige om, at logisk så er jeg jo kun 4+2 nu ik? Min sidste mens var den 17 maj 
jeg læste på nettet man skal tælle sin graviditets uge 14 dage EFTER sidste mens. Og den første uge er man jo heller ikke gravid hvor man har mens. Imellemtiden venter man på ægløsning efter og så har sex. Ved slet ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det før nu, føler mig så dum.
jeg gik udelukkende kun til lægen, fordi jeg havde det så skidt allerede med kvalme osv, og fordi jeg lavede den “skygge” på Valmed 3 dage før. Troede jeg var meget længere henne hvis jeg gravid. Nu kan jeg bedre forstå hvis jeg ikke kan lave rigtige streger endnu hehe
Anmeld
Citér