Skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
29 svar
7 synes godt om
2. juli 2022

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder

er det ikke bare typisk Valmed testene laver det her nummer? Andre der har dårlige oplevelser med Valmed ?

jeg er ikke gravid. Eller det ved jeg ikke, men det tror jeg bare ikke da jeg er 17 dage over tid og lavede en negativ blodprøve for 1 uge siden, sååå er egenlig også mere nysgerrig om nogle andre har lavet skyggestreger på Valmed uden at være gravide

jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan sætte billede ind?

knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Det er svært at svare uden billede, men en negativ blodprøve er lig med ingen graviditet, medmindre du er blevet gravid den sidste uge. Og der er næppe til tid at ægget som sætter sig fast på den tid.

Anmeld Citér

2. juli 2022

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Det er svært at svare uden billede, men en negativ blodprøve er lig med ingen graviditet, medmindre du er blevet gravid den sidste uge. Og der er næppe til tid at ægget som sætter sig fast på den tid.

Nej nej i know. Jeg ved godt jeg ikke er gravid , selvom min mens aldrig er forsinket. Men første gang skal vel være den første

det var mest snakken om de “falske” skyggestreger om nogen havde prøvet det uden graviditet. 
så altså når en blodprøve siger negativ, så skal man bare forstå at sådan er det bare

men er helt enig med dig. Håbet var allerede væk, da jeg fik svar på blodprøven såå

Anmeld Citér

2. juli 2022

Anonym trådstarter

Men kan godt se det er lidt svært at snakke om uden billede

Anmeld Citér

2. juli 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Er der en grund til du forsætter med at teste og agerer som var du muligvis gravid ? Selvom du har fået slået fast med blodprøve ( som er 100 procent valid ) at du ikke er gravid ? Det må da være super stressende for dig ( har fulgt lidt med på sidelinjen i dine andre tråde , der handler om det samme )

Anmeld Citér

2. juli 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Men som svar på dit spørgsmål. Ja valmed kan være slemme til skyggestreger selvom man ikke er gravid. 

Anmeld Citér

2. juli 2022

Cherry_

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder

er det ikke bare typisk Valmed testene laver det her nummer? Andre der har dårlige oplevelser med Valmed ?

jeg er ikke gravid. Eller det ved jeg ikke, men det tror jeg bare ikke da jeg er 17 dage over tid og lavede en negativ blodprøve for 1 uge siden, sååå er egenlig også mere nysgerrig om nogle andre har lavet skyggestreger på Valmed uden at være gravide

jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan sætte billede ind?

knus

Jeg bruger ikke andet end Valmed og har ikke fået falsk positiv eller skyggestreger  

Anmeld Citér

2. juli 2022

Cherry_

Har du prøvet Clear Blue digital?

Anmeld Citér

3. juli 2022

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Er der en grund til du forsætter med at teste og agerer som var du muligvis gravid ? Selvom du har fået slået fast med blodprøve ( som er 100 procent valid ) at du ikke er gravid ? Det må da være super stressende for dig ( har fulgt lidt med på sidelinjen i dine andre tråde , der handler om det samme )

Undskyld mig, men den test jeg snakker om jeg ikke kan sætte billede ind af som er taget med min mobil i sidste uge , er en test jeg tog TRE dage før blodprøven  det kan du selvfølgelig ikke vide, men jeg har ikke skrevet nogen steder her at jeg har testet efterfølgende ?

jeg tror bestemt ikke jeg er gravid. Når en blodprøve siger negativ så er den negativ.

mht til mine gamle tråde, er irrelevant

jeg var gravid i januar 7 uger og valgte medicinsk abort , ved ikke om det er den du snakker om? 
så synes liiige du skal styre din tone lidt. 
 Sorry men altså. 

Anmeld Citér

3. juli 2022

Anonym trådstarter

Cherry_n skriver:

Jeg bruger ikke andet end Valmed og har ikke fået falsk positiv eller skyggestreger  

Har du altid brugt Valmed? da jeg var syv uger henne sidst jeg var gravid testede jeg bragende positiv på Valmed omkring 4+3 , der var jeg slet ikke i tvivl. 
men har også bare hørt mange har oplevet de her skyggestreger uden at være gravide, og især på Valmed. Så blev bare nysgerrig om det virkelig kan passe de også kan snyde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.