Rejse til Tyrkiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2022

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar!  Dem værdsætter jeg meget. Jeg har også kigget på nogle af de græske øer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar!  Dem værdsætter jeg meget. Jeg har også kigget på nogle af de græske øer. 

Har også været i tyrkiet en gang før jeg fik barn og skal her til sommer igen. Det mest dejligste er at man ikke skal tænke på noget når man vælger all inc. 
Der er is 24 timer døgnet rundt, drikkevarer mad frisk frugt næsten konstant og service er bare i top. Vi har gode erfaringer med området: Belek og Lara i Antalya. Ligger tæt på lufthavnen. 
Ville råde jer til at rejse enten i juni eller august da der kan være ret proppet på de store hoteller. 
Der er en hel masse børneaktiviteter og børnepasning hvis man har behov for det.. Kan kun sige godt om Antalya

Anmeld Citér

22. juni 2022

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Vi kom hjem fra alanya i søndags. Det var vildt lækkert. Vi havde ikke været i tyrkiet før. Men vi skal helst sikkert igen. Vi rejste med TUI på Pascha Bay, all inclusive og det var virkelig luksus. Mega god mad, rentog lækkert. Vi var skeptiske inden vi rejste, men vi var blæst bagover af hvor nice det var. Vi er mor, far, en 7 årig og en på knap 2 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.