Rejse til Tyrkiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
22 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2022

Anonym trådstarter

Halløj derude

Vi har ikke rejst udenlands med børn endnu. Men jeg sidder og kigger på noget all-inclusive i Tyrkiet. Men hvad er jeres erfaringer med rejser til Tyrkiet? - Er det en okay destination? Misforstå mig ikke, jeg vil bare gerne sikre at vi vælger det rigtige, særligt med småbørn. 

Vi har 3 børn. Som barn har jeg selv været i Tyrkiet med mine forældre, det husker jeg kun som positivt og godt, men det er selvfølgelig også mange år siden.

Og ellers kom gerne med gode forslag, som er børnevenlige(det behøver ikke være med børneunderholdning m.m. bare lidt legeplads og måske børnepool). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2022

Anonym

Hvorfor skulle det ikke være en okay destination?

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor skulle det ikke være en okay destination?

Som jeg skrev, så misforstå mig ikke! 
Jeg er ikke kendt med at rejse, andet end da jeg var barn. 
Jeg kiggede bare på rejser til Tyrkiet og så kom min tvivl. Det kunne ligeså vel have været  Egypten eller Bulgarien. Men er ked af hvis jeg har trådt sig over tæerne med mit spørgsmål 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg har været i Tyrkiet flere gange, både med og uden børn. Jeg synes det er en skøn destination, men hellere betale lidt ekstra for et lækkert hotel, så man ved der er styr på hygiejne ift mad, pool osv. 
Men der er næsten altid noget til børn - de elsker børn! 

Eneste minus er at der bliver så vanvittigt varmt i sommermånederne. Juli/ august kan snildt blive tæt på 40 grader om dagen. 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Det er et fint land at rejse til med børn men jeg har dårlig erfaring med at have bikini på på stranden, nogle af mændene har virkelig svært ved at styre sig...

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Jeg har været i Tyrkiet flere gange, både med og uden børn. Jeg synes det er en skøn destination, men hellere betale lidt ekstra for et lækkert hotel, så man ved der er styr på hygiejne ift mad, pool osv. 
Men der er næsten altid noget til børn - de elsker børn! 

Eneste minus er at der bliver så vanvittigt varmt i sommermånederne. Juli/ august kan snildt blive tæt på 40 grader om dagen. 

Det bliver også først til efteråret, så der er det nok okay med temperaturen. 

Tak for dit brugbare svar.

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er et fint land at rejse til med børn men jeg har dårlig erfaring med at have bikini på på stranden, nogle af mændene har virkelig svært ved at styre sig...

Jeg er mørk og det er mine børn delvist. Derfor har jeg det lidt svært/lidt usikker med at rejse. Og nej, jeg ser ikke spøgelser og ondt i alle mennesker, men jeg vil gerne passe på min familie og sikre at vi vælger det rigtige 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er mørk og det er mine børn delvist. Derfor har jeg det lidt svært/lidt usikker med at rejse. Og nej, jeg ser ikke spøgelser og ondt i alle mennesker, men jeg vil gerne passe på min familie og sikre at vi vælger det rigtige 

Det er helt forståeligt. 

Anmeld Citér

20. juni 2022

Anonym

Alanya er lækkert og pisse hyggeligt og plads til alle. Og super hyggeligt for børn.

de har et lækkert vandland, men ved ikke om de er åben i efteråret. 

Sealanya Dolphinpark Seapark.
vil helt klart anbefalede alanya. 
Jeg bor i alanya med min mand og tre børn vi flyttede hertil for 5 år siden. 

Anmeld Citér

21. juni 2022

Tami

Profilbillede for Tami
Anonym skriver:

Alanya er lækkert og pisse hyggeligt og plads til alle. Og super hyggeligt for børn.

de har et lækkert vandland, men ved ikke om de er åben i efteråret. 

Sealanya Dolphinpark Seapark.
vil helt klart anbefalede alanya. 
Jeg bor i alanya med min mand og tre børn vi flyttede hertil for 5 år siden. 

Alanya er en rigtig lækker by ja. Men jeg synes ikke deres strande er børnevenlige. Der bliver hurtigt meget dybt - i hvert fald på den ene side af borgen (den anden side har jeg ikke været på). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.