Rejse til Tyrkiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2022

Anonym

Helt ærligt, så skal jeg aldrig til Tyrkiet igen, medmindre det er på et all inklusive hotel, hvor man så stort set kun er der. 

Jeg taler så alene ud fra en enkelt tur til Marmaris og kan derfor ikke tale om andre steder. Men der gik det kun ud på en ting: at narre pengene ud af turisterne. Lige fra menukort, hvor priserne delvist er 'slidt' væk, så priserne bliver højere end forventet, til butikker, hvor man bliver hevet ind i og vist alverdens varer til ekstraydelser, der ikke er aftalt men der nu kræves penge for til sælgere på gaden, der falbyder ting konstant, til fejlagtige returpenge osv. Træls at gå i sin ferie og være mistænkelig og på vagt hele tiden. 

Desuden var der virkelig varmt, for varmt for mig (juli måned). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Helt ærligt, så skal jeg aldrig til Tyrkiet igen, medmindre det er på et all inklusive hotel, hvor man så stort set kun er der. 

Jeg taler så alene ud fra en enkelt tur til Marmaris og kan derfor ikke tale om andre steder. Men der gik det kun ud på en ting: at narre pengene ud af turisterne. Lige fra menukort, hvor priserne delvist er 'slidt' væk, så priserne bliver højere end forventet, til butikker, hvor man bliver hevet ind i og vist alverdens varer til ekstraydelser, der ikke er aftalt men der nu kræves penge for til sælgere på gaden, der falbyder ting konstant, til fejlagtige returpenge osv. Træls at gå i sin ferie og være mistænkelig og på vagt hele tiden. 

Helt enig. Det er så forfærdeligt at man ikke kan gå på gaderne i fred og uden at være på vagt hele tiden. 

Anmeld Citér

21. juni 2022

Maximus4

Profilbillede for Maximus4

Vi har lige været i Grækenland. Det var simpelthen så fantastisk. Der er ingen mundbind i flyet dertil, så hvis du gerne vil skåne dine børn for test og mundbind så vælg Grækenland. Det var den bedste ferie længe. De har mange rigtig gode familie hoteller og det mad vi fik var bare så godt.  

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym

Transfer tiden er meget lang, så alene af den grund vil jeg vælge den destination (Alanya) fra.

De har for år siden bygget en lufthavn tættere på, men næsten ingen fly benytter den, da den er dyr at lande i. 

Så langt de fleste charter fly (hvis ikke alle), lander i Antalya og så er der minimum 2 timers bustur gennem bjergene til Alanya.

Jeg har ikke været på all inclusive i Tyrkiet, men vil som andre give lidt mere for hotellet for at oppe standarden lidt.

Anmeld Citér

21. juni 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 4 og 12 år

Vi var i Side i 2014, så jeg har ikke nylige erfaringer, men det var en skøn ferie dernede. Vi var af sted i juli måned, så der var meget varmt, men med siesta midt på dagen, kunne det sagtens udholdes.

Vi boede på et all inclusive-hotel (Side Resort Hotel), så vi havde ikke brug for at forlade hotellet, med mindre vi ville på ud på ture.

Anmeld Citér

21. juni 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Anonym skriver:

Enig!

Anmeld Citér

21. juni 2022

Mortil_en

Profilbillede for Mortil_en

Jeg har kun været i Tyrkiet på All inclusive hotel. Der var vi stort set kun på hotellet da det lå lidt ude. Det var super fint. Vildt lækkert hotel med massere af underholdning for børn. Jeg ville nok ikke vælge det hvis vi skulle rejse rundt og være mere kulturelle 

Anmeld Citér

21. juni 2022

Anonym

Maximus4 skriver:

Vi har lige været i Grækenland. Det var simpelthen så fantastisk. Der er ingen mundbind i flyet dertil, så hvis du gerne vil skåne dine børn for test og mundbind så vælg Grækenland. Det var den bedste ferie længe. De har mange rigtig gode familie hoteller og det mad vi fik var bare så godt.  

Jeg ville også vælge Grækenland fremfor Tyrkiet

Anmeld Citér

21. juni 2022

Maximus4

Profilbillede for Maximus4
Ønskebaby1987 skriver:

Enig!

Det er også mine erfaringer ved Tyrkiet og i særdeleshed Egypten. Jeg stemmer for Grækenland

Anmeld Citér

21. juni 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
Maximus4 skriver:

Det er også mine erfaringer ved Tyrkiet og i særdeleshed Egypten. Jeg stemmer for Grækenland

Ja Grækenland eller Spanien

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.