O. Klasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2022

fehår

Mrs. skriver:

De delte dem egentlig i 2 klasser men underviser dem fortsat som én klasse. forstår ikke rigtig hvorfor da det jo så er meningsløst at dele dem op i to klasser. Der er 1-2 lærere og 1-2 pædagoger alt efter om de har folk nok på arbejde  

nogengange er det kun pædagoger der er der, hvis der er sygdom blandt lærerne eller de skal på tur eller lign med en anden årgang.

Det lyder ikke specielt funktionelt. Som lærer bliver jeg meget stresset ved tanken om de arbejdsvilkår, og som forælder ville jeg virkelig undre mig!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2022

Anonym

Jeg mindes dengang jeg gik i skole at  Min søskende og jeg havde en kontaktbog  i  fysisk form som der daglig blev skrive i både om stor og små ting af klasse lærer og vores forældre jeg gik ud af skole i. 04 Jeg har ikke selv børn så jeg ved ikke hvordan norm er i dag men der sker ikke noget ved at spøger ind til hvad formålet med de Beskeder dit barns lære sender til dig

Anmeld Citér

21. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det er ikke bare dig. Jeg ville også undre mig over at få en melding over små konflikter, der har løst sig selv. 

Jeg har selv et barn i 0. klasse, og ja der er noget mere forældreinddragelse end da jeg selv gik i skole, men vores datters lærer har aldrig sendt en besked kun til os andet end svar på de få gange, jeg har skrevet til hende. Og jeg har ikke hørt fra andre forældre, at hun skulle skrive ud om småting. Så kunne hun jo heller ikke lave andet. Lyder til læreren enten er usikker, ikke magter konflikter eller vil det hele for meget. 

Se om det ikke bliver anderledes i 1. klasse med nye lærere. 

Anmeld Citér

21. juni 2022

Mrs.

fehår skriver:

Det lyder ikke specielt funktionelt. Som lærer bliver jeg meget stresset ved tanken om de arbejdsvilkår, og som forælder ville jeg virkelig undre mig!

Det gør vi også alle sammen.. 

desværre er der ventetid på privatskolerne omkring os, ellers var han blevet rykket for længst med den sammensætning der er.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.