Kære TS
De andre i tråden har ret - dette er en enorm krænkelse og bestemt aktuelt at gå videre med til TR/AMR eller fagforening, hvis du orker. Som minimum en mail til din leder, hvor du udtrykker din skuffelse over det enorme tillidsbrud! Jeg.var.blevet.rødglødende!!!
Dernæst - du skylder ingen forklaringer nogen steder. Og det er i øvrigt ikke enten/eller. Man må gerne sige “hertil og ikke længere” - fx sætte stregen ved folks spørgsmål, og sige at det ønsker man ikke drøfte.
Jeg havde mange tab bag mig, da det endelig lykkedes. Jeg skjulte det til efter MD-scanningen, og selvom det helt sikkert med et trænet øje kunne ses lidt under mine store trøjer, var jeg ligeglad. Det var min sag. Og jeg fik kvalme ved tanken om ligegyldig smalltalk om termin og køn - jeg ville bare have et levende barn.
Med nummer to offentliggjorde jeg det omkring uge 14/15 stykker, tror jeg nok. Senere viste det sig, at baby havde en misdannelse. Vi vidste længe ikke hvor alvorligt, og derfor var det frygteligt når folk gerne ville snakke, røre maven, fortælle anekdoter… åh!! Jeg orkede ikke forklare, eller høre alle de velmenende “det skal nok gå”. Sandheden var jo, at det anede ingen af os jo, om det ville.
Anmeld
Citér