Sengetid 5-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2022

Anonym

Tillader mig at svare, selvom min datter er 4. Det kommer jo helt an på barnet. Vi holder fast i 1930. Nogle dage tager det 30 minutter for hende at falde i søvn. Andre dage en time. Hun vågner af sig selv kl 6 om morgenen, frisk og veludhvilet efter 10 timers søvn, og har alle dage sovet mindre end andre børn og babyer. Men vi kan samtidig se, at hun har stort overskud og med lethed klarer en hel dag med børnehave og masser af indtryk. Ulvetime findes stort set ikke hos os. Så skal der være noget særligt på spil. Og sådan har hun også altid været. Jeg trøster mig med, at det skulle være et intelligens tegn, og at børnehaven siger hun er en kvik pige, der er foran på alle parametre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Morfire skriver:

Her hedder den kl.18.30/18.45. Hun sover som regel inden kl.19.00. Og vågner ca 11.30-12 timer senere. Om noget er for sent/tidligt handler jo også om hvornår de skal op.

Nu har jeg ikke børn i den alder, men det var da godt nok tidligt? 
Hvornår spiser i aftensmad?

Anmeld Citér

14. juni 2022

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har to på 3 og 5, som puttes samtidig. Vi siger godnat og slukker lys ved 19.30-tiden. Den mindste sover som regel med det samme, den ældste ligger lidt og hygger selv, leger med en bamse eller andet og sover ved 20-tiden. Vi står op sådan 6.30-7.00 på de fleste hverdage og ved 8/9-tiden i weekenderne… 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.