Anonym skriver:
Kære alle
Jeg er mor til den skønneste lille dreng på 3,5 mdr. Han blev født med flere storkebid: to større på bagsiden af hovedet, (som allerede dækkes meget af hans store hårpragt), og et mellem øjnene.
Det mellem øjnene er også rimelig stort og mørkerødt i farven. Indtil videre er det ikke aftaget i styrke, og det er heller ikke sikkert, at det forsvinder af sig selv.
Jeg har læst flere debattråde, hvor mødre beskriver storkebid hos deres egne børn, og hvor det debatteres, hvorvidt de forsvinder af sig selv eller ej - eller hvorvidt de vil have hjælp til at få fjernet storkebiddene hos deres børn. I den forbindelse nævnes ofte IPL-laser som en behandlingsmulighed, men de der skriver, har ikke selv erfaring med det.
Mit spørgsmål er: er der nogen herinde, der har konkret erfaring med laserbehandling af storkebid hos deres barn? Hvis ja, hvor blev behandlingen foretaget, hvordan foregik det og blev I henvist fra lægen?
Min søn er helt perfekt, som han er, men som enhver mor bekymrer jeg mig nok om, hvad han kan møde af bemærkninger fra omverden, når han bliver lidt ældre. Derfor vil jeg gerne vide lidt om andres erfaringer, når/hvis det skulle blive aktuelt for os selv.
mange tak på forhånd!
Kære dig.
min datter er født med et helt mørkerød meget kraftigt storkebid under næsen, og flere små i panden og mellem øjne.
Jeg var meget bekymret det første år af hendes liv - går de væk, bliver de ved med at være synlige osv. jeg kan huske, at jeg næsten kun fokuserer på dem i noget tid. Hun er 6 år i dag, og hvis jeg skulle gøre noget om, ville jeg ønske, at jeg kunne gå tilbage i tiden, og sige til mig selv, at det blot er er storkebid, og at de “blegner” med tiden, fordi min datters er nemlig bleget, i en sådan grad, at man kun kan se dem, hvis man ved de er der, det tog dog nogle år. De er heldigvis helt ufarlige, og jeg er så glad for i dag, at vi ikke fik laser eller andet på dem - det havde været synd 
hun havde også meget kraftigt i nakken - det er ikke gået væk, men som frisør kan jeg sige, at rigtig mange mennesker har der.