Tvivl om jeg skal følge hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Noget nyt??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2022

Anonym trådstarter

L1232 skriver:

Noget nyt??

Der kommer nyt i aften når samrådet har snakket om min sag 

skal ned til samtale i da kl 9:00

Anmeld Citér

7. juni 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Opdatering 

jeg er så 13 uger og 1 dage henne

og ja har sendt ansøgning til abort ind og så må jeg se på tirsdag hvad det ender ud med 

jeg har ikke min kæreste med hvis jeg vil beholde barnet og så vil jeg hellere vente med få børn og så nyde nyet med min kæreste og så se hvad der sker i fremtiden 

Jeg kan ikk lade være at blive en smule harm på din kæreste. Hvis du er 13 uger henne og abortnævnet afviser din ansøgning. Så er det jo ikke et aktivt valg du har taget om at beholde det. Også må han dæleme mande sig op og stå ved sit ansvar. Han har ligeså meget været med til at lave det som du har. Kunne forstå det hvis du var under abortgrænsen og stadig beholdte det uden hans samtykke. 

Men når alt kommer til alt. Så uanset om han er der eller ej. Så finder man altid en måde at klare det på.  

jeg fik min søn som 30 årig. Men stod uden uddannelse, på kontanthjælp, uden sted at bo og lige gået fra kæresten. Det var bestemt ikke den optimale situation (blev også gravid på p-piller). Men vi var dog alligevel begge enige om at beholde det eftersom jeg havde fået en abort året for inden. Situationen er selvfølgelig ikk det samme for selvom vi ikk var sammen så var han der stadig. Men selv hvis han ikk var. Så var det gået alligevel. 

ønsker dig alt held og lykke uanset udfaldet

Anmeld Citér

7. juni 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Der kommer nyt i aften når samrådet har snakket om min sag 

skal ned til samtale i da kl 9:00

Vil lige ønske dig held og Lykke uanset udfaldet. 
Og bliver den afvist så sige at man som mor kan klare det umulige 

uanset hvor uoverskueligt og svært det kan syne, så klarer man det.

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym trådstarter

Opdatering 

Hej nu har jeg fået svar fra samrådet og har fået tilladelse. Er mega glad for det, fordi har ingen kontakt med andre sådan rigtigt i min familie. Men mange tak for alle jeres historie, det har virkeligt hjulpet med få ro. Da det viser det godt kan lade sig gøre hvis det endte med det.
Self er jeg måske også lidt ked af det, men tror ikke det skal være nu. 

Men nu er det bare vente med få en tid til abort. Men igen mange tak for historier og støtte, klart et sted jeg vil bruge igen når tiden er rigtigt

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym

Opdatering 

Hej nu har jeg fået svar fra samrådet og har fået tilladelse. Er mega glad for det, fordi har ingen kontakt med andre sådan rigtigt i min familie. Men mange tak for alle jeres historie, det har virkeligt hjulpet med få ro. Da det viser det godt kan lade sig gøre hvis det endte med det.
Self er jeg måske også lidt ked af det, men tror ikke det skal være nu. 

Men nu er det bare vente med få en tid til abort. Men igen mange tak for historier og støtte, klart et sted jeg vil bruge igen når tiden er rigtigt

Hvis man får afslag af samrådet kan man heldigvis bare tage til udlandet og få en abort - i Sverige er grænsen uge 18 og i Holland uge 24.

Og hvis man er under uge 12 men ikke lige kan overskue at skulle gennem hele møllen med hospitalssystemet så kan man bare bestille pillerne på nettet, det har jeg selv gjort med god erfaring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.