kan i se noget? er ved at blive kuk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Har selvfølglig taget test men som er negativ min mens stadig ikk kommet men havde en lille pletblødning igår med lidt lyserødt blod på - men ingen mens. Men mit understel fæles hele tiden som det er på vej - er træt og kvalme… begynder bekymrer mig nu om andet kan være galt med mig  
Har prøvet slappe af med at det bare ikke denne cyklus jeg bliver gravid og pyt med det men alligevel er alle symtomperne til stede

hvor langt ville du evt være henne hvis det var lige nu? tænker bare på dem der først kan teste ret sent..

hvis stadig ingen ændring i løbet af weekenden ville jeg selv ringe og bede om gyntid... det er den eneste måde jeg får hjernen til at stoppe panikken når det har været slemt...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

hvor langt ville du evt være henne hvis det var lige nu? tænker bare på dem der først kan teste ret sent..

hvis stadig ingen ændring i løbet af weekenden ville jeg selv ringe og bede om gyntid... det er den eneste måde jeg får hjernen til at stoppe panikken når det har været slemt...

Skulle have haft mens i søndags men er lidt i tvivl  om min ægløsning har kunne ligge senere eller sådan og imorgen skal jeg have fat i lægen tror jeg har raget en gang blære betændelse til mig

Anmeld Citér

2. juni 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Skulle have haft mens i søndags men er lidt i tvivl  om min ægløsning har kunne ligge senere eller sådan og imorgen skal jeg have fat i lægen tror jeg har raget en gang blære betændelse til mig

avs ikke godt med blærebetændelse...

godt du tager til lægen og bliver tjekket...

måske bede blodprøve til tjek for graviditet mens du allerede er der?

Anmeld Citér

2. juni 2022

Kantar123

Dine tests ser negative ud.

Hvis de - efter forventet mens - er svage, så kan det være en biokemisk graviditet, du har fanget. Det har jeg prøvet. Til sidst forsvandt stegen helt og jeg fik min mens. To uger forsinket. 

Det lyder som om din mens er på vej. Lægen kan hverken gøre fra eller til, så ham/hende er der ingen grund til at involvere før du har en positiv test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.