kan i se noget? er ved at blive kuk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.678 visninger
23 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2022

Anonym trådstarter

3 test med meget meget svage streger der nok minder allermest om skyggestreger! har både testet med valmed og lidl og de kommer på begge slags er ved at blive kuk kuk oppe i hoved at der ikke bare kan komme den tydelige streg frem... man kan fornemme dem ved det rette lys og virkelig svært at fange på kamera

ved jeg nok tester for tidligt  har bare brug for hører om nogen har prøvet noget lignende???

men har haft voldsom murren i underlivet og ømme dutter, kvalme så jeg har bare en fornemmelse af den er der, plejer aldrig have det sådan i en hel uge op til mens.. 

er det forresten normalt også have vandligt udflåd? føler det løber ud af mig nogle gange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2022

Darling

Jeg kan ikke se noget, så jeg vil sige negativ. Hvor langt er du?

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg kan ikke se noget, så jeg vil sige negativ. Hvor langt er du?

okay jeg kan godt se den men nok fordi jeg ved den er der er gået 1 dag over nu har ikke testet siden torsdag har sagt til mig selv jeg venter ril søndag

Anmeld Citér

28. maj 2022

Darling

Hvis du er gået over tid så tror jeg desværre ikke at du er gravid

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Hvis du er gået over tid så tror jeg desværre ikke at du er gravid

Ja en dag.. billedet er fra torsdag man siger jo man først skal teste når man er over tid ikk? 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Darling

Der burde bare være en antydning af en streg og jeg kan ærligt ikke se nogen, testen ser også tør ud og den er ugyldig efter tid. Er du sikker på hvor langt du er henne i forhold til din ægløsning? 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Der burde bare være en antydning af en streg og jeg kan ærligt ikke se nogen, testen ser også tør ud og den er ugyldig efter tid. Er du sikker på hvor langt du er henne i forhold til din ægløsning? 

Okay men det kan jeg på alle 3 test jeg har taget

og ja det er jeg sikker på

Anmeld Citér

28. maj 2022

Darling

Anonym skriver:

Okay men det kan jeg på alle 3 test jeg har taget

og ja det er jeg sikker på

Okay men jeg kan ikke se nogen, jeg vil ikke give dig falske forhåbninger og sige jeg kan

Anmeld Citér

28. maj 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

3 test med meget meget svage streger der nok minder allermest om skyggestreger! har både testet med valmed og lidl og de kommer på begge slags er ved at blive kuk kuk oppe i hoved at der ikke bare kan komme den tydelige streg frem... man kan fornemme dem ved det rette lys og virkelig svært at fange på kamera

ved jeg nok tester for tidligt  har bare brug for hører om nogen har prøvet noget lignende???

men har haft voldsom murren i underlivet og ømme dutter, kvalme så jeg har bare en fornemmelse af den er der, plejer aldrig have det sådan i en hel uge op til mens.. 

er det forresten normalt også have vandligt udflåd? føler det løber ud af mig nogle gange

Jeg kan godt se en meeeeget smal streg næsten helt nede i testen. Prøve at tage er billede som ikke er så tæt på testen. 

kan sagtens lade sig gøre, selvom du er gået over tid, hvis din ægløsning har været senere end forventet. Mist ikke håbet ♥️

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Jeg kan godt se en meeeeget smal streg næsten helt nede i testen. Prøve at tage er billede som ikke er så tæt på testen. 

kan sagtens lade sig gøre, selvom du er gået over tid, hvis din ægløsning har været senere end forventet. Mist ikke håbet ♥️

Har selvfølglig smidt dem ud da de var fra torsdag har dette billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.