kan i se noget? er ved at blive kuk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
Anonym skriver:

Har selvfølglig smidt dem ud da de var fra torsdag har dette billede

HCG fordobler sig ca. hver anden dag, så hvis du testede torsdag og i dag er over tid, så vil jeg teste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Ammelia skriver:

HCG fordobler sig ca. hver anden dag, så hvis du testede torsdag og i dag er over tid, så vil jeg teste

Ja jeg må ned og købe nogle test  

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Alonebreak skriver:

Jeg kan godt se en meeeeget smal streg næsten helt nede i testen. Prøve at tage er billede som ikke er så tæt på testen. 

kan sagtens lade sig gøre, selvom du er gået over tid, hvis din ægløsning har været senere end forventet. Mist ikke håbet ♥️

.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. maj 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg kan desværre ikke se noget på nogen af testene. Hvornår havde du ægløsning? 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget på nogen af testene. Hvornår havde du ægløsning? 

14 dage siden

Anmeld Citér

28. maj 2022

Ammelia

Anonym skriver:

.

jeg kan desværre slet ikke se nogen streg.. hvis menstruation udebliver så fortsæt med at teste ca. hver 2. Dag

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Ammelia skriver:

jeg kan desværre slet ikke se nogen streg.. hvis menstruation udebliver så fortsæt med at teste ca. hver 2. Dag

det også virkelig svage streger svært at opfange

Anmeld Citér

28. maj 2022

Ammelia

Anonym skriver:

det også virkelig svage streger svært at opfange

Så længe du selv kan se dem  billederne og stregerne, optræder de inden for tid? Og har du læst anvisningen for hvornår svaret anses for at være ugyldigt? Det nemlig forskelligt fra test til test

jeg har lavet denne i dag.. jeg er ikke gravid, den svage streg kom efter 7 min, men testsvar efter 5min skal jeg anse for ugyldig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. maj 2022

Anonym trådstarter

Ammelia skriver:

Så længe du selv kan se dem  billederne og stregerne, optræder de inden for tid? Og har du læst anvisningen for hvornår svaret anses for at være ugyldigt? Det nemlig forskelligt fra test til test

jeg har lavet denne i dag.. jeg er ikke gravid, den svage streg kom efter 7 min, men testsvar efter 5min skal jeg anse for ugyldig

Har selvfølglig taget test men som er negativ min mens stadig ikk kommet men havde en lille pletblødning igår med lidt lyserødt blod på - men ingen mens. Men mit understel fæles hele tiden som det er på vej - er træt og kvalme… begynder bekymrer mig nu om andet kan være galt med mig  
Har prøvet slappe af med at det bare ikke denne cyklus jeg bliver gravid og pyt med det men alligevel er alle symtomperne til stede

Anmeld Citér

1. juni 2022

Ammelia

Anonym skriver:

Har selvfølglig taget test men som er negativ min mens stadig ikk kommet men havde en lille pletblødning igår med lidt lyserødt blod på - men ingen mens. Men mit understel fæles hele tiden som det er på vej - er træt og kvalme… begynder bekymrer mig nu om andet kan være galt med mig  
Har prøvet slappe af med at det bare ikke denne cyklus jeg bliver gravid og pyt med det men alligevel er alle symtomperne til stede

Øv.. håber det snart kommer noget afklaring i form af mens eller 2 streger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.