Aalborgtøsen skriver:
Du skriver, at du har fået tilbudt en bolig, men ikke kan takke ja, fordi du ikke ved, om du kan få plads i den private børnehave. Der kunne du vel blot kontakte den børnehave og spørge.
Jeg synes dog også, at det er voldsomt ligefrem at flytte, når din datter ikke ligefrem mistrives. Giv det lidt længere tid og tag til den trivselssamtale med børnehaven.
Du nævner også dine andre børn. Bliver der ikke noget med afstand til skole for dem, hvis I flytter?
Nej mine andre børn går i skole der hvor vi er blevet tilbudt bolig, hopper på skolebussen hver morgen.
Det med flytning er mere komplekst, da vi har haft brand, og ikke kan være i vores hjem pt, og har ikke lyst til at bo der, da det ikke er første brand i det lejlighedskompleks vi bor i, det er blevet utrygt for os, føler at jeg bliver nød til at sige ja til tilbud om ny bolig, men om jeg har samvittighed til, at min pige på 3, skal hoppe på toget med mor hver morgen, for at komme i sin nuværende børnehave, men flytter hende selvfølgelig ikke pga det er mest praktisk, det er kun hvis min mavefornemmelse holder stik, og børnehaven også ser at mindre rammer vil være bedre 
Anmeld
Citér