Dette er et ømt emne for mig, som jeg håber I kan være behjælpelig med.
Min mand og jeg har været sammen længe, og fandt sammen, da vi var forholdsvis unge. Jeg har derfor ikke prøvet at have sex med særlig mange. I dag er jeg et sted i mit liv, hvor jeg er rigtig glad for vores forhold og vores børn, hus osv. Men jeg er simpelthen så nysgerrig ang. min seksual drift og kan mærke, at jeg har lyst til prøve nogle ting af med andre mænd. Dette er noget jeg har snakket med min mand om, og han egentlig givet mig lov, men fortrød og har måtte indse, at det kan han ikk være med til.
Det er jo helt forståeligt - men hvad pokker gør jeg med min nysgerrighed? Er der nogle der har nogle gode råd?
Vi forsøger at spice vores sexliv op - men det fjerner ikk min nysgerrighed omkring at prøve noget "andet og nyt". Det skal siges, at der er en fyr, jeg kender, som jeg kan mærke en fysisk tiltrækning til. Vi har ikke gjort noget, men det er tydeligt, at vi begge har lyst. Men jeg vil ikk overskride min mands følelser og ødelægge vores forhold. Så hvad kan jeg gøre?
Kunne virkelig godt bruge nogle råd...
Kære du 
Jeg kan se, at du skriver at I før har talt om muligheden for andre partnere, men at I har trukket i land igen - jeg synes det er super fedt at I har haft snakken, og også at din mand kan være ærlig nok overfor sig selv (og dig), og sige at han havde fortrudt. Ingen skal have deres grænser overtrådt i et parforhold.
Som andre har skrevet, vil jeg anbefale dig at tale med din mand, om nogle af de ting du fantaserer om, kan afprøves sammen.
Jeg har selv nogle fantasier, som min kæreste og jeg ikke har planer om at udføre i virkeligheden (bl.a. fordi de involverer mere end bare os to
), men bare snakken om det (en form for dirtytalk eller rollespil om du vil), kan gøre mig helt kåd. Man kan tænke/lege sig til meget (specielt som kvinde synes jeg), så måske vart det værd at tale med din mand om?
Herhjemme har vi begge fra starten været meget åbne og ærlige omkring lyster og fantasier - det gør alting så meget nemmere, og tit bliver man overrasket over hvor meget mænd sætter pris på at man "owner" sin seksualitet og sine lidt mere kinky fantasier - selvom de ikke selv er til det, er mænd tit så "banale", at bare det de ved at DU kan li det, er det nok for dem
(men igen skal ingen jo have deres personlige grænser overtrådt).
Jeg kan se, at du skriver at du har en gensidig kemi med en anden fyr - der vil jeg blot råde dig til ikke at gå ned af den sti, og specielt ikke mens du er i forhold med din mand.
Der er kæmpe forskel på at have "forbudte" tanker om en anden, til rent faktisk at gøre noget ved det. Jeg har selv prøvet at have en super intens seksuel kemi med en anden mand, og det endte med at vi begyndte at skrive lidt sammen - jeg afsluttede det ligeså hurtigt igen, da den dårlige samvittighed skyllede indover mig, og jeg tænkte på hvordan jeg selv ville have det hvis det var omvendt. Det føltes helt forkert ligeså snart beskederne blev mere end bare "håber du har haft en god dag". Jeg er ingen helgen, men netop fordi jeg har afprøvet det på egen krop, synes jeg at jeg kan tillade mig at fraråde det.
Jeg siger ikke, at du skal blive i dit forhold for enhver pris, og hvis du bliver så frustreret over det at du ikke kan komme igennem dagligdagen, skal du selvfølgelig overveje om du kan blive i dit forhold, for både dig og din mands skyld. Men du skriver selv, at du er rigtig glad for jeres forhold og jeres liv sammen, så jeg synes det er værd at afprøve en masse af de råd du har fået, inden du "smider det hele i vasken" for en flygtig flirt.
En klog person sagde en gang til mig "5 minutters nydelse kan blive livets fortrydelse".
Jeg håber, at du/I finder den bedste løsning for jer