Lykkelig gift... Men har lyst til at prøve sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Altså det svare vel blot at I kan konkluderer at min mand er fuld af løgn

Men jeg tænker også de typer som går til psykolog er typer med problemer, så måske ikke rigtig en norm at referer til

Du forholder dig bare ikke til at din mand uanset hvad selvfølgelig ikke fortæller dig hvis han tænker på andre i sengen. Det ville såre dig og så er en hvid løgn bedre… store studier viser, at der er en meget stor sandsynlighed for, at han som andre sunde mænd også fantaserer. Du er ret fordømmende på det område og det ved han sikkert.

Jeg skriver ikke, at jeg er psykolog,  for at sige hvad jeg i det daglige hører fra klienter.. Jeg arbejder med HR og er ikke klinisk psykolog. Jeg skrev det fordi  man har en del om seksualitet og fantasier på studiet. Jeg kan derfor fortælle dig, at det ikke er usædvanligt at fantaserer. Men du har da ret - I to kan da være nogle af de meget få, hvor det ikke er tilfældet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2022

Anonym

Ærligt: jeg elsker min kæreste overalt på jorden og er ræd for at miste ham.. Vi har et ekstremt udfordrende sexliv, hvor jeg har fundet lyster, jeg ikke vidste, at jeg havde.. Og jeg stoler 100% på ham i sengen og er helt afslappet (er tidligere blevet voldtaget af en kæreste).. MEN jeg har squ også fantaseret en smule om andre.. Lige pt. er det en fra mit studie.. Jeg er hverken forelsket eller ville springe på ham, men nogle af hans karaktertræk tænder mig en lille smule, så jeg har da fantaseret om ham et par gange.. 

Sorry men det er altså ret normalt at fantasere om andre i en eller anden grad.. Om det så kun er i nogle få sekunder eller i flere timer, det er forskelligt.. Men er rimelig unormalt, at man går gennem hele livet uden at andre end partneren kan tænde en gnist i én 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.