Jeg forstår dig virkelig godt. Jeg er selv lykkelig med min mand og vi har et rigtig godt sexliv. Men vi har givet hinanden lov til at have sex med andre, hvis vi skulle få lyst. Ingen af os er jaloux anlagt og jeg har tillid til at en god sexoplevelse med en anden ikke ændre på hvor meget han elsker mig.
Indtil videre er det dog kun mig, der har benyttet det og haft sex med en enkelt anden mand. Min mand har skrevet frækt med en anden, men det er ikke blevet til mere endnu.
Jeg har ligesom dig ikke prøvet ret mange, kun 4 inkl. ham den nye jeg har fået lov at prøve af min mand. Og det handler jo netop ikke om en bestemt fantasi, men om at prøve andre, der er intime på andre måder... det giver nogle nye input... min mand og min elsker vil gerne have nogle ting på forskellige måder og det udvikler jeg mig af... og samtidig er der ting som jeg med succes kan overføre fra den ene til den anden... det er sjovt at eksperimenterer med og noget jeg snakker og eksperimenterer åbent med dem begge to om.
Det er hamrende vigtigt at alle parter kan tale åbent om det, hvis det skal gå godt. Jeg vil derfor ikke anbefale et åbent forhold til nogen, selvom det er gået godt for os, for det kræver endnu mere ærlighed og åbenhed end de fleste forhold har, ellers kommer man nemt til at såre hinanden.
At du og din mand allerede har kunne tale om det, tyder på at I har den åbenhed overfor hinanden som det kræver 
Men hvis din mand ikke er tryg ved det, så vil det ikke fungere. Det vil alt for nemt såre ham eller gøre ham usikker og det kan sætte sig i jeres forhold. Mit bud er derfor at lysten til at prøve sex med din ven er et afsavn du må accepterer at leve med, selvom det er frustrerende.
Måske kan din mand vænne sig til tanken og finde tryghed i at det ikke handler om at du er på vej ud af jeres ægteskab, men blot henter seksuel inspiration ind udefra... og så kan du få lov til at prøve det af. Men hvis han ikke kan blive tryg ved det, kan jeg desværre ikke se hvordan det kan blive muligt.
Anmeld
Citér