Utroskab - at date gifte mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2022

Anonym trådstarter

Babycrew skriver:

Alverdens kvinder må da gerne lægge an på min mand. Jeg ved han vil afvise dem blankt.

Hvis han valgte at være mig utro, så ville jeg alene klantre ham! Kvinderne har været i deres gode ret til at gå efter hvad de ville have, men han havde havde i så fald taget valget.

At være utro er et aktivt valg, man snubler ikke bare med kalorius ned i en anden kvinde, fordi hun flirtende spænder ben for ham. Det aktive valg ligger hos den utro part og ikke den flirtende.

Men hvad tænker du kvindens adfærd? Mandens adfærd og utroskab sat til side. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2022

AnoMor

Jeg har været den person der udelukkende gik efter mænd i faste forhold. Og jeg gjorde det fordi jeg havde det super elendigt med mig selv. Og ved at gå efter de optagede vidste jeg at det aldrig lukke blive seriøst med dem. Så på den måde kunne jeg nøjes med den sjove del men skulle ikke forholde mig til forhold og følelser. 

jeg ville aldrig gøre det idag. Og jeg er langt fra stolt af mine handlinger dengang. 

jeg har oplevet utroskab selv nogen gange. Og har aldrig nogensinde været sur på kvinden. Jeg har derimod haft utrolig ondt af dem. 

Anmeld Citér

1. maj 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg har været den person der udelukkende gik efter mænd i faste forhold. Og jeg gjorde det fordi jeg havde det super elendigt med mig selv. Og ved at gå efter de optagede vidste jeg at det aldrig lukke blive seriøst med dem. Så på den måde kunne jeg nøjes med den sjove del men skulle ikke forholde mig til forhold og følelser. 

jeg ville aldrig gøre det idag. Og jeg er langt fra stolt af mine handlinger dengang. 

jeg har oplevet utroskab selv nogen gange. Og har aldrig nogensinde været sur på kvinden. Jeg har derimod haft utrolig ondt af dem. 

Tak for svar - det giver mening.  Det giver en bedre forståelse af hvad der får en til det

Anmeld Citér

1. maj 2022

Babycrew

Anonym skriver:

Men hvad tænker du kvindens adfærd? Mandens adfærd og utroskab sat til side. 

Jeg tænker faktisk kun at hun går efter det hun vil have.
Det synes jeg alle skal have lov til, så jeg vil ikke dømme hende.

Jeg synes jo også min fyr er fantastisk, så jeg vil jo godt kunne forstå hvis hun gerne ville have en bid af kagen.
Jeg ville godt kunne finde på at "pisse mit territorie af", men ikke bebrejde hende for at have forsøgt.

Anmeld Citér

1. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Tak for svar - det giver mening.  Det giver en bedre forståelse af hvad der får en til det

Det var så lidt. 

det er selvfølgelig bare min historie. Og der er selvfølgelig også de kvinder er forelsker sig i en gift mand og ikk giver op før hun har fået ham. Hvor det altså ikk handler om at have det dårligt med sig selv. 
men der er min holdning stadig at det ikke er hende man skal blive sur på eller svine til. Hun har ganske simpelt bare forelsket sig i en der gengældte hendes følelser. (Eller omvendt hvis det er en mand der går efter en gift kvinde). Så kan man selvfølgelig tale om etik og moral. 

har f.eks selv en kammerat som er gift som bliver ved med at flirte med mig og ikke lægge fingre mellem med hvad det er han vil. Det afviser jeg blankt hver gang og siger at jeg netop ikk vil være en del af hans utroskab. Havde han været single derimod. Så havde jeg bestemt ikk udelukket noget. For har været tiltrukket af ham i rigtig mange år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.