Hej alle
Hurtig baggrund: skilt for 7 år siden, efterfulgt af et 4år langt forhold der sluttede for et år siden. Jeg mødte en ny mand for 6mdr siden. Indtil videre ses vi kun når vi er uden børn. Jeg har 2 børn i indskolingen, han har 2 børn der er noget ældre - 12 og 18.
vi har som sagt set hinanden i 6mdr nu og vi bliver altså ved med at være ret pjattede med hinanden. Vi har været på ferier sammen, vi har håndteret konflikter. Ja, vi har efterhånden fået set hinanden godt an og fået set hvordan vi hver især reagerer når tingene ikke bare er lyserøde. Alt er godt.
men…. Nu nærmer tiden sig til at møde de kære børn.. vi har begge prøvet at nye partnere skulle møde vores børn - men ingen af os har prøvet at være dén der skulle møde en andens børn. Og her kommer mit problem.
jeg kan mærke at jeg er rædselsslagen for at møde hans!! Ikke fordi jeg er bange for dem
men jeg er simpelthen bange for at jeg ikke aner hvad jeg skal sige, gøre og gribe i, når de har den alder de har.??! Havde de været små, var det meget mere enkelt, tænker jeg. Jeg har nok generelt lidt svært ved den aldersgruppe, også mine veninders teenagebørn. De er fandme ikke nemme at tale med 
please kom med jeres bedste råd så jeg undgår akavet stemning
hvordan ville i gribe det an hvis i skulle møde 2 drenge på 12 og 18 for første gang?
Anmeld
Citér