Will Smith - Chris Rock drama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2022

Cirkeline87

Jeg kender ikke deres forhold men om man er komiker eller ej bør man vide hvor grænsen går i forhold til jokes og at slå er heller ikke i orden er det ikke ligesom det vi lære vores børn  som jeg ser det er de begge lige gode om det er og nej det er på ingen måde hendes skyld

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2022

Sprit25

RGN skriver:

Aspergers er også autisme.

Rent faktisk vil man gå væk fra betegnelserne Aspergers, infantil autisme osv. fordi det skaber forvirring og fordomme.

Et par eksempler fra min hverdag; "aspergers er mild autisme", "aspergers er jo ikke rigtig autisme", infantil autister er retarderede", "det hedder infantil fordi de er barnlige".

Og det er meget lang fra virkeligheden. 
Jeg har mødt infantil autister, der socialt var langt bedre fungerende end en med Aspergers. Og en Asperger, der scorede i øjenfaldende dårligt på empatitesten, som netop omhandler evnen til aflæsning. (og ikke blot indlevelsesevnen, som mange tror).

Nå, undskyld. Det var et sidespring, men blot for at sige, at vidste han, at han havde Aspergers, vidste han også, at han var autist.

Jeg ved godt asperger er autisme  men han troede det var aspergers, men fandt ud af det var en anden form. NVD non verbal discluser eller noget i den dur 

Anmeld Citér

2. april 2022

RGN

Profilbillede for RGN
Sprit25 skriver:

Jeg ved godt asperger er autisme  men han troede det var aspergers, men fandt ud af det var en anden form. NVD non verbal discluser eller noget i den dur 

Okay. Så misforstod jeg dit indlæg.

Anmeld Citér

2. april 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

Fra Jada selv. De sad selv i hendes talkshow og talte om hendes forbindelse til deres søns bedste ven. Hvordan hun inderst inde havde groomede ham. 

Rock fik diagnosen 3 dage før the Oscars. Indtil da troede han det var aspergers. 

Jeg ved ikke, hvad grooming af sønnens ven har med alt det andet at gøre. Eller hvilken forskel det gør, om man har den ene eller den anden diagnose, når man har erfaret, at man har svært ved at læse sociale situationer - adfærden viser sig jo før en evt. diagnose. Eller om man ud fra de impliceredes egne udsagn har belæg for at kunne stykke det fulde og sande billede af hele historien sammen - fordi ting, man siger i et talkshow, jo er helt objektive sandheder …

Det er spekulationer, og jeg har til gode nogensinde at have hørt en konflikt eller dynamikken i et parforhold gengivet 1:1 sandfærdigt og fyldestgørende. 

Anmeld Citér

2. april 2022

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Jeg ved ikke, hvad grooming af sønnens ven har med alt det andet at gøre. Eller hvilken forskel det gør, om man har den ene eller den anden diagnose, når man har erfaret, at man har svært ved at læse sociale situationer - adfærden viser sig jo før en evt. diagnose. Eller om man ud fra de impliceredes egne udsagn har belæg for at kunne stykke det fulde og sande billede af hele historien sammen - fordi ting, man siger i et talkshow, jo er helt objektive sandheder …

Det er spekulationer, og jeg har til gode nogensinde at have hørt en konflikt eller dynamikken i et parforhold gengivet 1:1 sandfærdigt og fyldestgørende. 

Men det blev gengivet 1:1. 

Jada og Will sad rundt om et bord, hvor hun råt gengav detaljer om sin "forbindelse" . Om deres sexliv, om ALLE Wills fejl. 

Det er relevant, fordi det er et mønster fra hende. Hun ydmyger, håner og sætter sig selv og sin mand på en absurd piedestal  mens hun har forhold til sin søns ven

Anmeld Citér

4. april 2022

Kontrast

Nu er det jo allerede en gammel tråd, men for mig er det helt uacceptabelt at slå. Punktum. 

Anmeld Citér

5. april 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Sprit25 skriver:

Will grinede af joken. Indtil hun ikke gjorde. Der er klip fra salen, hvor hun bagefter griner af lussingen. Naturligvis tog Will selv valget om at slå, men jeg havde stoppet min mand inden han var gået derop. 

Det havde jeg dælme også…. Men hun nød sku han gik op, ellers havde hun nok stoppet det.

selvom jeg synes at Chris Rocks joke var utrolig ond så synes jeg faktisk at begge parter har fejlet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.