Will Smith - Chris Rock drama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.411 visninger
26 svar
46 synes godt om
1. april 2022

Anonym trådstarter

Man taler meget om det er Chris eller Will Smith der har “gjort noget forkert”. Vold vs meget dårlig joke omkring en sygdom. 
..: men Will smilte før han så din kones sårede ansigt. Jeg synes personligt at hun skulle have holdt sine sårede følelser og forfængelighed mere i skat - det var ikke det som aftenen handlede om - men det kom det til. Hun fratog derved sin mands fokus på faktisk at vinde en Oscar og de efterfølgende Oscarvindere fik heller ikke den fortjente ro til at nyde deres Oscar. Det hele kom til at handle om lussingen. Jeg føler virkelig med de andre deltagere. Will - Som jeg ser det gjorde det for at oprette “hendes ære”. Men det er jo kun fordi hun reagerede, som hun gjorde. Det undskylder ikke lussingen. Men jeg synes heller ikke hun skulle næsten afkræve en reaktion fra Will som man næsten fornemmede. Måske tager jeg fejl. …

Hvad tænker I

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2022

Sprit25

Jada er, i min optik, en narcissist der elsker at ydmyge sin mand. Will vil gerne vise hele verden, at de er det perfekte par. 

Jeg står med Chris. Selvom joken ikke var sjov. 

Anmeld Citér

1. april 2022

Hanspige

Det var en mega dårlig joke, altså var det overhovedet en joke? 

Og will må da lige lære at styre sig

Anmeld Citér

1. april 2022

My1234

At sige at det er hendes skyld, fordi hun reagerede på en joke på hendes bekostning.. det synes jeg personligt er lidt langt ude

Anmeld Citér

1. april 2022

Sprit25

My1234 skriver:

At sige at det er hendes skyld, fordi hun reagerede på en joke på hendes bekostning.. det synes jeg personligt er lidt langt ude

Det er indirekte hendes skyld. Hende oy Wills forhold er ekstrem kompliceret, offentlig og anderledes. Hun ydmyger ham gang på gang. Hun elsker stadig sin afdøde eks Tupac. 

Will ved han ikke er hendes eneste ene  men hun er hans. 

Anmeld Citér

1. april 2022

Kir

Jeg synes det er vanvittigt at slå folk. Det er helt i orden at blive såret og vred, men som voksen burde man kunne styre sig. Især når man tænker på han selv er komiker og kender tonen og gamet. Om det er hendes skyld synes jeg er svært at sige da jeg ikke kender hende og deres forhold. Men det var alligevel ham der valgte at slå, så han er ikke uskyldig i det her.

Synes i øvrigt det er vildt så mange der synes det var ok at han gjorde som han gjorde

Anmeld Citér

2. april 2022

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Så personen der sad stille iblandt det øvrige publikum, og som blev gjort grin med grundet sygdom, og noget der sandsynligvis har været en stor ting, der har fyldt på alle mulige måder i årevis (altså, vi aner jo faktisk intet om hvor sårbart det er for hende), det er hendes skyld for ikke at kontrollere sine følelser bedre? Kender intet til deres forhold osv.. Men det virker da langt ude at sige det kan være hendes skyld for ikke at tage imod og blive ked af det på en mere acceptabel for os andre måde? (Siger ikke manden har ret i at slå, men lægge det over på hende...?)

Anmeld Citér

2. april 2022

My1234

Sprit25 skriver:

Det er indirekte hendes skyld. Hende oy Wills forhold er ekstrem kompliceret, offentlig og anderledes. Hun ydmyger ham gang på gang. Hun elsker stadig sin afdøde eks Tupac. 

Will ved han ikke er hendes eneste ene  men hun er hans. 

Jeg synes det er langt ude, uanset hvad vi læser om dem og deres forhold i medierne. Det er victimblaming ligesom at sige, at det var Chris Rocks skyld, at han fik en lussing. 

Anmeld Citér

2. april 2022

Soonmom

Ej okay, det er alligevel ny.

Så det er hendes skyld fordi hun bliver ked af det? Man kan sku da ikke altid styre sine følelser og imodsætning til Will så handler hun da ikke på dem, så det kan aldrig bliver hendes skyld 

Vold er aldrig okay, så nej det var ikke okay at give en lussing, men den joke var dælme også ualmindeligt ond og slet ikke ok, så i mellem linjerne fortjente han den lussing big time (igen selvfølgelig skal Will ikke slå)

Anmeld Citér

2. april 2022

Sprit25

My1234 skriver:

Jeg synes det er langt ude, uanset hvad vi læser om dem og deres forhold i medierne. Det er victimblaming ligesom at sige, at det var Chris Rocks skyld, at han fik en lussing. 

Will grinede af joken. Indtil hun ikke gjorde. Der er klip fra salen, hvor hun bagefter griner af lussingen. Naturligvis tog Will selv valget om at slå, men jeg havde stoppet min mand inden han var gået derop. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.