Hej Brevkasse.
Jeg er nyoprettet herinde på hjemmesiden, men tænker jeg vil forsøge mig lidt med brevkassen.
Min kæreste og jeg er ved at have store ønsker om at få vores første barn sammen. Der er intet andet vi hellere vil og det er hverdagens samtaleemne. Vi har været sammen i snart 1,5 år og har hus sammen. Vi har allerede nu stået igennem en husrenovering sammen og har det stadig godt sammen. Jeg er 23 år og en meget kvinde af min alder. Jeg er igennem de sidste 3 år begyndt at blive MEGET skruk. Min partner at lidt yngre og bliver 21 her om lidt. Vi føler os begge klar inde for "nærmeste" fremtid.
Det der afholder mig er mine forældres holdninger. Min mor og far er ikke rigtig enige i at det er ham jeg BURDE være sammen med. De synes ikke han lever op til deres forventninger. De har i hvert fald deres egne ideer om hvilken type mand jeg burde have fundet. Min mor fik mig da hun var 19 år gammel og min mormor fik min mor da hun var 20. Derved har jeg altid ønsket mig at blive "ung" mor.
Min svigermor har rigtig svært ved at cutte navlestrengen til min partner, så hun har det også svært ved tanken...
Jeg ved at efter lang tid, vil forældre og svigermor nok kunne acceptere det og holde af barnet, men frygten for balladen begrænser mig i at tage den beslutning for MIT og VORES liv.. Har altid været meget tæt på min mor og har det self bedst med hendes accept..
Jeg er i vildrede.. Ved godt der ikke er et konktret spørgsmål at svare på, men måske i har gode råd??
Knus
J
Anmeld
Citér