Hvor meget gør I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2022

Anonym trådstarter

Hvor meget mad og drikke disker I op med når jeres børn får veninder/venner på besøg?? Og hvad er det for noget mad?? Jeg kan ikke finde ud af, om jeg overdriver/har en forestilling der er lidt uden for det “normale”.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det samme som pigerne ellers bliver tilbudt. Vi gør ikke noget særligt ud af at der  er veninder på besøg.

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Det samme som pigerne ellers bliver tilbudt. Vi gør ikke noget særligt ud af at der  er veninder på besøg.

Ok. Så det er bare hvad I lige har hjemme?? 

Anmeld Citér

9. marts 2022

B&J

Nogle dage har jeg bagt men det er mere helt fordi jeg ved jo ikke om der kommer en med hjem før de lige ringet og siger det. 
eller knækbrød, boller, pølsehorn, kage, vand mælk saft eller varm kakao ja det er meget forskelligt tit skære jeg også frugt ud men alt det gør vi også alligevel. Det er så forskelligt hvad vi lige gør her hjemme og jo ind i mellem er der også toast 

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Her er legeaftaler gerne spontane og flere gange ugentligt. Så jeg gør hvad jeg normalt gør … snitter lidt frugt/grønt eller andet snacks - nødder/kiks/knækbrød … og så hvis der er noget, jeg lige ved at de er særligt glade for, så forkæler jeg muligvis lidt, hvis jeg har noget i skabet … men det er ikke fordi jeg synes at jeg er forpligtet til en hel masse, det tror jeg heller ikke at nogen forventer …

Anmeld Citér

9. marts 2022

Kastanje

Popcorn, dåsecola eller saft, nogle gange pandekager, is… grønsagsstænger? Nødder, rosiner…knækbrød
En eller to af disse ting

Anmeld Citér

9. marts 2022

Kastanje

Kastanje skriver:

Popcorn, dåsecola eller saft, nogle gange pandekager, is… grønsagsstænger. 
En eller to af disse ting

Pandekager kun hvis det er weekend og der er tid

Anmeld Citér

9. marts 2022

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Ikke noget

Måske lidt frugt og en kiks og så er der vand i vandhanen. De er på legeaftale og ikke hotelophold

Anmeld Citér

9. marts 2022

Mrs.

Det der lige er. Oftest er lege aftalerne ikke planlagte. 
vi har altid diverse snacks i hjemmet jeg går og bager og fryser ned, som pizzasnegle, pølsehorn, boller, hindbærsnitter og lign. Og så er der altid frugt/grønt og vand i vandhanen  

Anmeld Citér

9. marts 2022

Anonym

Hvor mange eller hvor lidt disker du op med ?

Det kommer and på om det er i hverdagen Eller weekend og ferie men de får det som mine egen børn blev tilbudt

I hverdagen sår den på snacks som består af

Gulerødder i staver

agurk i staver

peberfrugt

Små tomater

Når det er weekend/ ferie kan jeg find på at gøre lidt mere ud af det som at nye bagt boller kage eller Pandekager.

Jeg har ikke nogle forvent om hvor mange eller hvor lidt mine børn venner forældre skal diske op med når de har besøg af mine børn jeg mener det er helt op til den enkel så diske du bare op med hvad du vil.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.