ICSI-behandling? Erfaringer? Andre der skal starte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

Anonym

Charlotte135 skriver:

Ej hvor dejligt for jer  Så må vi håbe det lykkedes med behandling! 

Jamen vi starter op den 8 marts på Horsens fertilitetsklinik.. Vi har været på venteliste lidt længe, og nu skal vi endelig til og igang  

Er du på lang eller kort protokol? Og kunne du sagtens stikke dig selv?

Ja jeg håber virkelig! Og tror også på det �� 

Jeg var i kort protokol og det med at stikke var helt okay synes jeg… slut målet er jo en bebs og så kan jeg godt overkomme de ca 14 dage det tager med injektioner. Min kæreste stak mig også meget af tiden ���� det lyder vildt spændende!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2022

Charlotte135

Anonym skriver:

Ja jeg håber virkelig! Og tror også på det �� 

Jeg var i kort protokol og det med at stikke var helt okay synes jeg… slut målet er jo en bebs og så kan jeg godt overkomme de ca 14 dage det tager med injektioner. Min kæreste stak mig også meget af tiden ���� det lyder vildt spændende!!

Jeg er vildt spændt på at høre, om du er blevet gravid i den her omgang

Hvilken klinik benytter I jer af?

Anmeld Citér

21. februar 2022

Anonym

Charlotte135 skriver:

Jeg er vildt spændt på at høre, om du er blevet gravid i den her omgang

Hvilken klinik benytter I jer af?

Jeg håber!!! Men det er jo ikke sikkert, så er også klar på endnu en omgang hvis det skulle være <3 Vi bruger Trianglen i københavn. Vi er gået i det private grundet lang ventetid, men hvis det ikke lykkes med 3 forsøg er vi henvist til det offentlige også!

Anmeld Citér

21. februar 2022

Charlotte135

Anonym skriver:

Jeg håber!!! Men det er jo ikke sikkert, så er også klar på endnu en omgang hvis det skulle være <3 Vi bruger Trianglen i københavn. Vi er gået i det private grundet lang ventetid, men hvis det ikke lykkes med 3 forsøg er vi henvist til det offentlige også!

Det er virkelig så spændende  Hvis jeg må spørge? Hvor meget skal I give for 3 forsøg? 

Vi glæder os også til at komme igang her start marts! Bliver spændende og se om man endelig kan lave en positiv test!

Anmeld Citér

28. februar 2022

Anonym

Charlotte135 skriver:

Det er virkelig så spændende  Hvis jeg må spørge? Hvor meget skal I give for 3 forsøg? 

Vi glæder os også til at komme igang her start marts! Bliver spændende og se om man endelig kan lave en positiv test!

Desværre fik jeg et negativt resultat idag :/ og har heller ingen æg på frys, men har hørt at nogle gange skal de finde ud af hvilke hormoner der fungerer bedst for en.. ❤️ Håber på at næste gang er lykkens gang! 

Vi gav omkring 55000 for 3 forsøg!

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym

Hvor lang tid gik der fra lægen henviste jer, til at I kom i behandling? Har været ved lægen i dag som vil henvise os, skal have tage blodprøver på fredag. Men har læst at man kun kan komme til gratis hos det offentlige, og at man selv skal betale hvis det er i privatklinik?��

Så dejligt at høre om alle de gode historier

Anmeld Citér

8. april 2022

Kyle23434

8. april 2022

Kyle23434

8. april 2022

Kyle23434

16. april 2022

Charlotte135

Hvor lang tid gik der fra lægen henviste jer, til at I kom i behandling? Har været ved lægen i dag som vil henvise os, skal have tage blodprøver på fredag. Men har læst at man kun kan komme til gratis hos det offentlige, og at man selv skal betale hvis det er i privatklinik?��

Så dejligt at høre om alle de gode historier

Hej du  

Hvordan er det gået siden hen? 

Vi skal have taget æg ud på tirsdag, så det glæder vi os til! Vi var overrasket over at jeg kun skulle scannes en gang, men medicinen har åbentbart virket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.