Ny på handicapsiden................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

anna-jonas

Mumto3 skriver:

Har I overvejet om det er vaccinationsrelateret??? for så skal det indberetttes og det gør lægerne IKKE!!! det er derfor at vaccinationerne har så få bivirkninger, forældrene for simpelthen ikke indberettet skaderne. Desværre sker det jævntlig at børn bliver hjerneskadet af vacc., men lægeverdenen er enormt gode til at få det manet i jorden så der ikke kommer presse på, eller bliver anderkendt offentlig (i deres registerings program).

Det er dybt dybt sørgeligt at det er sket for jeres lille Ida, og jeg kan godt forstå hvis I ikke har overskudet til at gå videre med indberetningen for det er virkelig op af bakke. Men der er hjælp at hente. Prøv hos HelleElla, hvis I bor i København, (I kan google hende) ellers er der vaccinationsforum. Her sidder også nogle af de læger der er blevet fyret fordi de tillod til at kritisere vores vaccinationsprogram. Den slags illoyale læger er der nemlig ikke plads til i vores system, og udelukkelsen af dem, holder også styr på resten af flokken. Der er ikke ret mange læger der tør åbne munde hvis de er kritiske, for de ved det kan betyde de får en fyreseddel.

Ønsker jer god vind i sejlene og også masser af solskinstimer!!!

Tak for dine ord............og jeg kan fortælle dig, at det blev indberettet til statens serumsinstitut. De skønner at det var kighoste vaccinen der gjorde hende syg............og den har hun efterflg. ikke fået, efter råd fra lægerne på statens serumsinst.

Det er svært at sige hvor omfattende Ida's skade er...............det må tiden vise.

Kh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mumto3

Det gør mig virkelig ondt at høre!!! Jeg er helt tom for ord! Jeg håber at det viser sig ikke at være så slemt, men ud fra dine beskrivelse lyder det som om en heftig reaktion, og ikke noget 'man lige kommer sig over'.

Jeg håber ikke du misforstår mig, når jeg siger at det glæder mig at det er indberettige. Jeg ville selvfølgelig ønske for jer at I aldrig var kommet til at stå i denne situation, men det er vigtigt at kommende forældre har mulighed for at få at vide, at en vaccination ikke med garanti er omkostningsfri.

Jeg krydser virkelig finger for jer, og håber det allerbedste for jer!!!

Tak for at du skrev!

Anmeld

5. november 2009

anna-jonas

Lærke90 skriver:

synes det er så skønt at kunne beholde jeres lille pige. Da min kæreste har en øjensygdom som heller ikke kan kurreres med briller risikere vi også at vores datter får meget dårligt syn.

Men vi har tænkt sådan at der er så mange andre ting som kunne være værre end det. Må man høre hvad det er for en sygdom . måske det er den samme ?

Undskyld fik ikke svaret.

Ida har nystagmus (flakkende øjne), som er opstået efter hendes 3 mdr. vaccine. Statens serumsinst. mener at det skyldes kighostevaccinen, som har givet hende hjernehindebetændelse....................og div. hjerneskader.

Ida's nedsatte syn skyldes højst sansynligt at hendes synscenter i hjernen er beskadiget.

Håber at i får et sundt og raskt barn............

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til

Jeg har ikke selv et handicappet barn, men jeg arbejder med handicappede, både børn og voksne. Med IT hjælpemidler.

Stort tillykke med at I fik lov til at beholde hende og jeg håber at I får den hjælp der skal til, for at hun får et dejlig og spændende liv fremover!

Håber du kan lide at bruge baby.dk

Jeg er moderater herinde, så du ser mig nok overalt

Anmeld

5. november 2009

anna-jonas

Zafir skriver:

Hej og velkommen til

Jeg har ikke selv et handicappet barn, men jeg arbejder med handicappede, både børn og voksne. Med IT hjælpemidler.

Stort tillykke med at I fik lov til at beholde hende og jeg håber at I får den hjælp der skal til, for at hun får et dejlig og spændende liv fremover!

Håber du kan lide at bruge baby.dk

Jeg er moderater herinde, så du ser mig nok overalt

Hejsa!

Tak ska du ha' .

Jeg har været med herinde siden i sommer da jeg fulgtes med pigerne fra Navlestreng. Du har en lille Idun, ikke?? Har godt lagt mærke til nogle af dine indlæg, og da vist også besvaret nogle.

Ja, vores liv har taget en uventet drejning.....................og vi står over for en kæmpe udfordring. Lige nu er vi meget kede af det, og føler os både skyldige og helt magtesløse. Men vi skal nok komme igennem det, og vi vil kæmpe for at Ida får det bedst mulige liv, med de handicaps hun nu har. For hun er et ønsket og elsket barn.

Mange hilsner Mette

Anmeld

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anna-jonas skriver:

Hejsa!

Tak ska du ha' .

Jeg har været med herinde siden i sommer da jeg fulgtes med pigerne fra Navlestreng. Du har en lille Idun, ikke?? Har godt lagt mærke til nogle af dine indlæg, og da vist også besvaret nogle.

Ja, vores liv har taget en uventet drejning.....................og vi står over for en kæmpe udfordring. Lige nu er vi meget kede af det, og føler os både skyldige og helt magtesløse. Men vi skal nok komme igennem det, og vi vil kæmpe for at Ida får det bedst mulige liv, med de handicaps hun nu har. For hun er et ønsket og elsket barn.

Mange hilsner Mette

Nå for søren. - Jeg havde ikke opdaget at du ikke var ny på siden også.

Men det er et stort chock når sådan noget sker i familier! Det vigtigste er jo at hun er elsket og ønsket, så må man komme frem til løsningerne henafvejen...

Du skal bare læsse af, hvis du ahr brug for det

Og jæp Det er mig der har Idun.

Anmeld

5. november 2009

Bastian

Velkommen til. Jeg er mor til to børn med handicaps. Min søn på 6 har autisme og min datter på 3 1/2 har en kromosomafvigelse, hvilket har indflydelse på hendes udvikling, som ikke er alderssvarende motorisk, socialt, sprogligt mv. og hendes adfærd (autistiske træk, koncentrationsproblemer mv.).

Lise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2009

Bastian

Bastian skriver:

Velkommen til. Jeg er mor til to børn med handicaps. Min søn på 6 har autisme og min datter på 3 1/2 har en kromosomafvigelse, hvilket har indflydelse på hendes udvikling, som ikke er alderssvarende motorisk, socialt, sprogligt mv. og hendes adfærd (autistiske træk, koncentrationsproblemer mv.).

Lise

Og hvorfor der var et billede vedhæftet har jeg ingen anelse om

Anmeld

5. november 2009

anna-jonas

Og hvorfor der var et billede vedhæftet har jeg ingen anelse om

Men sikke et skønt billede, af nogle glade børn. Hvad er det for en kromosomafvigelse din datter har?? Er din søns autisme grundet i vaccine som spæd.??

Sætter også lige et billede ind af min lille Ida.....Og af prinsesse Anna.

Tak for velkomsten.

Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2009

Bastian

Anna-jonas skriver:

Men sikke et skønt billede, af nogle glade børn. Hvad er det for en kromosomafvigelse din datter har?? Er din søns autisme grundet i vaccine som spæd.??

Sætter også lige et billede ind af min lille Ida.....Og af prinsesse Anna.

Tak for velkomsten.

Mette

Der er ingen beviser for, at autisme og vaccinen hænger sammen. Tværtimod er der flere undersøgelser, der afviser dette. Autisme ligger i generne...

Min datter er ikke helt færdigudredt, men den første test viste en duplikation på hendes kromosom 21. Det er faktisk lidt at en tilfældighed, at vi fandt ud af det. Vi har siden hun var lille vidst, at der var "noget". Men vi regnede med, at hun havde autisme og ventede derfor på at hun blev tre år og kunne blive udredt på børnepsyk. På grund af hende forskellige vanskeligheder med sprog, motorik mm. bad jeg min egen læge i ventetiden at lave en henvisning til en neurologisk undersøgelse på børneafdelingen. En del af den test går ud på at lave en kromosomundersøgelse. Jeg, min mand og vores søn har afleveret blodprøver for at se, om det er arvet eller muteret. Det er lidt interessant i forhold til vores søn, om han også har afvigelsen - om det er grunden til han har autisme.

Dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.