Kir skriver:
Ej hvor er det strengt! Tror desværre du må droppe flinkeskolen og sige fra direkte hvis det skal stoppe. Hvis du hopper med på "joken" (som jeg absolut ikke synes det er) så tænker jeg det vil fortsætte. Jeg ved godt det er smaddersvært at sige fra, jeg ville selv synes det var grænseoverskridende. Men når de nu er super uhøflige, så tænker jeg ikke du skal have det dårligt over at sige fra.
Ellers kan du alternativt give igen med samme mønt og begynde at kommentere deres kropsfacon og vægt, så får vi se hvor sjovt de synes det er
det er der også noget tilfredsstillende ved
Jeg vil forsøge at sige klart og tydeligt, at jeg ikke vil høre på kommentar om min krop mere. Så håber jeg at det går lidt op for dem.
Jeg skulle bare lige være sikker på, at jeg ikke bare er sippet og pigefornærmet, og om det er "normalt" at høre sådan kommentar.
sagde til en af min kollegaer på et tidspunkt, fordi hun sagde at de andre siger at jeg godt nok er blevet hurtigt tyk "ja, jeg har jo et barn i maven, hvad er deres grunde". Men det tør jeg ikke rigtigt at sige til de andre, som siger tingene til mig.
Anmeld
Citér